גורם בהתאחדות: ייתכן שאלון חזן יהיה לצדו של מאמן זר

אלון חזן
אלון חזן | דני מרון

המנהל הטכני ייפגש בקרוב עם מועמדים זרים וכן עם קלינגר, לוי וחזן בנוגע למשרת המאמן הלאומי, מקורבים לוועדת האיתור סיפרו כי האוסטרי למד היטב את הכדורגל הישראלי. המאמן הזמני עשוי לסייע לפחות במשחק הקרוב

(גודל טקסט)

וילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני של נבחרות ישראל והאחראי על נושא קידום הכדורגל בישראל, הוא הדמות המובילה בנושא מינוי המאמן הלאומי הבא, ועם זאת האוסטרי ביקש מחמשת חברי ועדת האיתור (אלי אוחנה, דרור קשטן, דודו אוואט, מורן מאירי ואיציק בן מלך) להמשיך להיות מעורבים בהליך.

רוטנשטיינר מנהל שיחות אישיות עם חברי ועדת האיתור מאז ביקורו הראשון בישראל ומקורבים מספרים כי הוא מתגלה כמי שהכין שעורי בית מוקדמים מדוקדקים ומכיר את הכדורגל הישראלי היטב. מינוי המאמן הלאומי עומד עכשיו בראש סדר היום למשימת משחקי ליגת האומות נגד אלבניה וסקוטלנד ומשחק הידידות נגד צפון אירלנד.

רוטנשטיינר הבהיר לחברי ועדת האיתור כי הכוונה היא להכין תוכנית הכרה ראשונה עבור הכדורגל הישראלי ולבצע את השינויים תוך כדי תנועה בשל העובדה שההתאחדות לכדורגל כבר החליטה מוקדם יותר להאריך בשנה אחת את חוזיהם של כול המאמנים מהנבחרת הצעירה עד לנבחרת הנערים. כפי שפורסם בספורט1, כבר כשאלון חזן מונה לתפקיד המאמן הזמני נגד נבחרת רומניה שמו עלה כמועמד גם לתפקיד המאמן הלאומי. גורם בהתאחדות לכדורגל אמר הבוקר: "אלון חזן הוא מדור המאמנים הצעירים המתקדמים בידע שלהם והוא צומח מתוך המערכת כמאמן נבחרות הנוער. רוטנשטיינר מדבר עליו ולפני שחתם על החוזה ביקש מידע נוסף על חזן מאנשי כדורגל ישראלים. הוא מעדיף מאמן אירופי אותו הוא מכיר לעמדת המאמן הלאומי ואפשר שימונה מאמן זר כשחזן יהיה לצדו לפחות במשימה הנוכחית".


אלון חזן. יסייע מקרוב למאמן הבא הלאומי הבא, אם יהיה זר? (ערן לוף)

כפי שפרסמנו, אחד המועמדים לתפקיד הוא השווייצרי מרסל קולר שעבד עם רוטנשטיינר בנבחרת אוסטריה. הסכום הכספי שההתאחדות לכדורגל מקציבה לעונה הקרובה למאמן החדש אם יהיה זר הוא כ–350 אלף יורו. מסתמן כי רוטנשטיינר יפגש בארצו כבר בקרוב עם המועמד האירופי אותו הוא ימליץ לוועדת האיתור שתיפגש אתו כאן או באירופה במקביל לשמות המועמדים הישראלים רוני לוי, ניר קלינגר ואלון חזן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי