גלבאן יגיש תביעה על סך 750 אלף ש"ח. שקלים חתם בהפועל ת"א

פדרו גלבאן מול עמית אמזלג
פדרו גלבאן מול עמית אמזלג | מאור אלקסלסי

האדומים טוענים כי חוזהו של הקשר לא תקף ואסרו עליו להגיע לאימונים, הקשר יגיש תביעה על סך 750 אלף שקלים. טקיאר ובנש ממשיכים להתאמן על אף שאינם בתוכניות, המגן הצטרף: "נרגש ושמח"

(גודל טקסט)
סאגת הפועל תל אביב והקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן נמשכת. אחרי שהשחקן שהגיע ביום ראשון לאימון פתיחת העונה במתחם חודורוב והתבקש לעזוב את המקום בטענה שוויתר על חוזהו ואינו שייך יותר להפועל תל אביב, כמובן שגלבאן טוען מנגד כי חוזהו על 100 אלף דולר תקף ולראיה כלל לא חתם על שום מסמך עזיבה, כעת מסתבר כי בהוראת עורך דין הוא הפסיק להגיע לאימונים.


עו"ד איל יפה הבהיר לגלבאן שלא להגיע לאימוני הפועל תל אביב כדי שלא לעבור שוב את ההשפלה שעבר ביום ראשון בחדר ההלבשה. על פי עו"ד יפה, הפועל תל אביב לא השיבה למכתב ששלח למועדון להשיבו לאימונים והמהלך הבא של עו"ד יפה וגלבאן הוא להכין תביעה משפטית נגד הפועל תל אביב ולדרוש בנוסף לחוזה המלא גם פיצוי על פגיעה ביכולתו להתאמן, על ההשפלה שעבר ודרישות נוספות אותם מעריכים בסביבת השחקן בסכום של 750 אלף שקל. כמו כן תועבר תביעה מיוחדת על הטענה של השחקן כי הפועל תל אביב לא סדרה לו אשרת עבודה במשך שנה, מהלך שעכשיו ימנע ממנו וממשפחתו לשוב לישראל, מדינה בה הוא שוהה 10 שנים.


ולעניין אחר בהפועל תל אביב. בקבוצה נפרדו בסיום העונה מעשרה שחקנים שהתבקשו לחפש לעצמם מועדון אחר, אולם מתברר שחלק גדול מהשחקנים לא הצליח ולא התאמץ למצוא מועדון חלופי ושחקנים כמו אופיר טקיאר וטל בנש מתאמנים למרות שהם לא בתוכניות של המאמן קובי רפואה. ראשי הפועל תל אביב אמורים להיפגש עם החלוץ פיסל מוליץ' וסוכנו עידן אבו כדי לסכם על חוזה חדש לשנתיים פלוס אופציה ולשדרג את שכרו. בהפועל תל אביב שומרים את סרט הקפטן לחלוץ עומר דמארי ועד שיגיע ימלא את מקומו אוראל דגני. 



מי שהצטרף לשורוות האדומים הוא המגן עמירם שקלים שחתם לעונה ואמר: "אני נרגש ושמח להצטרף למועדון המפואר הזה. מבטיח לאוהדים שאתן את כל כולי על המגרש ומאמין שתהיה לנו עונה טובה ביחד. יאללה הפועל".






"שמח ונרגש". עמירן שקלים (הפועל תל אביב – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי