פרסום ראשון: ב"ש התעניינה בצירופו של מנור סולומון

מנור סולומון
מנור סולומון | אריאל שלום

האלופה גיששה כבר אצל המלאבסים בשלהי העונה שעברה. בקבוצה מקווים להחתים את קריסטינסון עד סוף השבוע. שני שחקנים ממחלקות הנוער של זניט וקרסנודאר סגרו בקבוצת הנוער

(גודל טקסט)

לאחר ההתעניינות של בנפיקה לסבון, מנצ'סטר סיטי ועוד מספר קבוצות מהליגות הבכירות באירופה, קבוצה נוספת הצטרפה למירוץ. לספורט1 נודע הערב (שלישי) שאלופת המדינה הפועל באר שבע רוצה לצרף את מנור סולומון.



למעשה, גישושים ראשונים בעניין נעשו כבר בשלהי העונה שעברה, כאשר כזכור,בבאר שבע רוצים לצרף עוד שחקן קישור התקפי כשברקע ההתעניינות בפיראס מוגרבי מבני סכנין. יש לציין שמאז אותם גישושים לא חלה התקדמות בין הצדדים אך ההערכות מדברות על כך שהאלופה מוכנה לשלם כשלושה מיליון דולר עבור 50% מהכרטיס של הכישרון הצעיר של מכבי פתח תקווה.


יו"ר המועדון אבי לוזון הצהיר במסיבת העיתונאים שקיימה הקבוצה בשבוע שעבר: "אם תהיה הצעה מאוד גבוהה וטובה, נמכור אותו. אם לא, לא נמכור. אני רוצה עליו מעל חמישה מיליון יורו ופחות מעשרה".




גם באר שבע בתמונה. מנור סולומון (דני מרון)


בנושא אחר, בפ"ת ממתינים לכך שסוכניו של השוער האיסלנדי אוגמונדור קריסטינסון יסכמו ביניהם על עמלת התיווך ובכך יוכלו להשלים את העברתו של השוער. במועדון ציינו כי מבחינתם כל התנאים כבר סוכמו עם השוער, שהביע את הסכמתו להגיע לאחר שהתייעץ עם אשתו ובמועדון מקווים להכריז על צירופו עד סוף השבוע.


בינתיים, לאחר הסיכום על משחק האימון מול לוקומוטיב טיפיליסי, במלאבס מחכים למסמך חתום מהקבוצה הגיאורגית וכרגע קיום המשחק מוטל בספק.


ומה קורה בקבוצת הנוער? כפי שפרסמנו, תמיר לוזון יחזור אל הקווים ולצידו יאמן נאור לוזון כשבקבוצה מספרים כי מדובר בשני מאמנים ולא מאמן ועוזרו. בינתיים, לספורט1 נודע ששני שחקני חיזוק ינחתו מחר בארץ ויצטרפו. הקשר דוד דיאנוב בן ה-18 מהאקדמיה של קרסנודאר הרוסית וסמואל צ'רדניקוב, בן 18 גם הוא, אשר משחק בעמדת הבלם ומגיע מהאקדמיה של זניט סנט פטרסבורג. שניהם יצטרפו בחוזה לשנתיים עם אופצייה לשנתיים נוספות ובקבוצה מציינים כי אם ירשימו, ישתלבו בעתיד בקבוצת הבוגרים. היתרון הגדול: שניהם יהודים ועל כן לא צפויים לתפוס מקום של זרים.


ב-1.8 תצא הקבוצה לטורניר המסורתי בו היא משתתפת בהונגריה, שם ישתתפו הקבוצה המקומית בודפשט הונבד, פ.צ מולדה הנורבגית שהשתתפה בליגת האלופות לנוער, פושקש אקדמי ההונגרית, ברונדבי הדנית ופרטיזן בלגרד הסרבית. "אנחנו מקווים ומצפים להמשיך את המומנטום בשילוב שחקני בוגרים וגם אם זה יפגע בקבוצת הנוער, נשמח", אמרו במחלקה.



הביע את הסכמתו להגיע. אוגמונדור קריסטינסון  (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי