ב"ש הציעה 1.3 מיליון שקל על שטקוס והשתתפות בשכרו של קורהוט

בן שהר, ארנטס שטקוס
בן שהר, ארנטס שטקוס | דני מרון

חיימוב סירב לעבור בטרייד, האלופה הגישה להפועל חיפה הצעה במסגרתה ההונגרי הוא מי שיעשה את הדרך לכרמל בתמורה לשוער הליטאי שמסיים את חוזהו ב-2019. אלי אלבז לספורט1: "חזרתי שחקן טוב יותר מאירופה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ערכה אתמול (שלישי) הפנינג מסורתי לרגל פתיחת העונה, במהלכו שחקני הקבוצה זכו לעידוד מאסיבי מצד הקהל שהגיע להריע לשחקנים על העונה האחרונה ולתמוך לקראת העונה שבפתח.

בין השחקנים היה גם החלוץ פטאר סלישקוביץ' שהגיע לשבוע התרשמות. החלוץ שיחק במהלך הקריירה בגרמניה ובשווייץ, אבל לאחרונה סבל מפציעה קשה בברכו ולכן במועדון סקפטיים לגבי עתידו. המבחן הרשמי של החלוץ יהיה במשחק האימון ביום שישי מול הפועל חדרה.

מי שלא ברור אם יישאר או שלא הוא השוער ארנסטס שטקוס, שהפועל באר שבע ממשיכה להביע בו עניין. מאמן האלופה ברק בכר נחוש לצרף את השוער הליטאי ובשבועות האחרונים שקלו בבירת הנגב להציע טרייד לפיו השוער גיא חיימוב יעבור לחיפה בתמורה לשטקוס, אלא שחיימוב סירב וביממה האחרונה באר שבע הגישה הצעה לפיה היא תעביר כ-1.3 מיליון שקלים בתמורה לליטאי ואף תשתתף בחלק משכרו של המגן מיהאי קורהוט, בו מעוניינת הפועל חיפה ובין הצדדים ישנם פערים של כ-30 אלף יורו.

ראוי לציין כי המאמן ניר קלינגר והצוות המקצועי מעדיפים להשאיר את שטקוס בחיפה, לאור העובדה שגיא חיימוב סירב להגיע כחלק מהעסקה ולא נמצאה כל אופציה חלופית רלוונטית אחרת. אופציה נוספת שעלתה היא שאם העסקה תצא לפועל ושטקוס יעבור לבאר שבע, חיימוב יבדוק אופציות בישראל בדמות מכבי תל אביב ומכבי חיפה שמעוניינות בו – ואם אכן חיימוב בסופו של דבר יעבור למכבי חיפה, אז ינסו בהפועל חיפה לשאול את אחד משני השוערים אוהד לויטה או עומרי גלזר. גורם המעורב בפרטים אמר: "מדובר בהצעה חדשה של הפועל באר שבע שנבדקת. מצד אחד שטקוס יסיים חוזה בסיום העונה הקרובה ויש אפשרות לקבוצה להרוויח עליו כסף, אבל מצד שני אין שוער ברמתו שאפשר למצוא בשלב הזה של העונה".


שטקוס. מסיים חוזה, אבל יהיה קשה למצוא מחליף ברמתו (ערן לוף)

וממי שעשוי לעזוב למי שחזר למועדון ויערוך העונה בכורה מחודשת במדים האדומים, אלי אלבז. החלוץ שחזר לקדנציה נוספת בהפועל חיפה וזכה לתמיכה גדולה מצד הקהל בהפנינג החגיגי התפנה לראיון קצר לספורט1 ואמר: "אני שמח לחזור למועדון שגדלתי בו. רצו אותי הרבה קבוצות, אבל החלטתי להגיע לכאן ואני בטוח שככה תהיה לי נחיתה רכה יותר לליגת העל".

היו לך לא מעט הצעות, אז מה בכל זאת גרם לך להגיע לחיפה?
"היו לי הצעות כספיות טובות ויואב די השווה לי את ההצעה כדי שארגיש טוב ומוערך ואני מודה לו על כך. גם ניר (קלינגר, מ.ו) עזר לי להרגיש שמאוד רוצים אותי פה ולכן החלטתי לחזור לכאן".


"יואב השווה את ההצעה כדי שארגיש מוערך" (דני מרון)

אחרי עונה גדולה של אלון תורג'מן, לא מעט ישוו ביניכם
"אלון עשה עונה מדהימה ובגלל זה הוא יצא לחו"ל ומגיע לו להיות שם. אני מקווה להוכיח את עצמי וזה טבעי שמשווים אותנו וזה בסדר שמצפים ממני ואני מקווה לא לאכזב את הקהל הנפלא שלנו".

גם מבחינה קבוצתית אתה מגיע לקבוצה שרצה תקופה ארוכה
"נכון, אבל הכי חשוב שתהיה לנו המשכיות וזה אומר להתמודד בצמרת ולהיות בפלייאוף העליון. לצאת בהצהרות עכשיו זה מוקדם – אבל לבטח הרצון לעשות עונה טובה יותר".

לסיום אלי אלבז שחקן טוב יותר אחרי שנה באירופה?
"ללא ספק. חזרתי שחקן טוב יותר מזה שיצא לאירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי