שטקוס עבר בדיקות רפואיות לקראת חתימה בהפועל ב"ש

ארנסטס שטקוס חוגג
ארנסטס שטקוס חוגג | ערן לוף

האלופה קרובה לצרף את שוער הפועל חיפה, שכבר הגיע לבירת הנגב לצורך מבחנים רפואיים ואמור להימכר תמורת 1.3 מיליון שקלים. מיהאי קורהוט עשוי לעשות את הדרך ההפוכה

(גודל טקסט)

עסקת מכירתו של השוער ארנסטס שטקוס להפועל באר שבע על סף סיכום, אחרי שנודע כי היום (רביעי) עבר השוער הליטאי בן ה-33 בדיקות רפואיות בבירת הנגב, מה שגם מעלה סימני שאלה רבים באשר לעתידו של גיא חיימוב.

כפי שפרסמנו מוקדם יותר היום, הפועל באר שבע תחילה קיוותה לבצע טרייד עם הפועל חיפה ולהעביר לשורותיה את גיא חיימוב, אלא ששוער האלופה סירב ובתגובה אלונה ברקת בחרה להציע 1.3 מיליון שקלים עבור שטקוס שמסיים את חוזהו בהפועל חיפה בקיץ 2019. כחלק מההצעה, הפועל ב"ש גם תממן חלק משכרו של המגן מיהאי קורהוט שמנהל מו"מ עם הפועל חיפה בימים האחרונים, כאשר עד כה התגלו בין הצדדים פערים של כ-30 אלף יורו שכת האלופה תשלים.

שטקוס כידוע הגיע לישראל רק בקיץ שעבר כשחתם לשנתיים בהפועל חיפה, אליה הגיע מדן האג מהליגה ההולנדית הבכירה. הוא שוער נבחרת ליטא, שם מתמודד על אפודת השוער הראשון עם אמיליוס זובאס מבני יהודה, ולפני כן שיחק בין השאר עונה בסיבאספור הטורקית, בקראקירה היוונית שעלתה באותו קיץ (2014) לליגה הראשונה וכן בבוטב פלובדיב הבולגרית. את הקיירה הוא החל בז'לגיריס וילנה. תארו הראשון בקריירה היה בכרמל, כשזכה לפני כחודשיים עם הפועל חיפה בגביע המדינה.


על סף חתימה באלופה. שטקוס (ערן לוף)

עוד לפני שטקוס יש להפועל באר שבע שני שוערים בסגל, גיא חיימוב ודודו גורש בן ה-38 שרק האריך את חוזהו בחודש שעבר לעונה נוספת, ובימים אלו ישנה מתיחות חסרת תקדים בין חיימוב לראשי המועדון. רק אתמול במשחק האימון, 1:1 מול פוגון, חיימוב לא שותף מכיוון שגילה שמנהלים מאחורי גבו מו"מ לצירוף שטקוס וביקש שלא ליטול חלק בהתמודדות. כעת חיימוב שוקל את צעדיו, כשלא מן הנמנע שאחת מבין מכבי חיפה ומכבי תל אביב ינסו לפעול כדי לצרפו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי