איציק ניסנוב לספורט1: רפואה התפטר, אין דרך חזרה

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

פרסום ראשון: בעלי הפועל תל אביב אישר את חשיפת ספורט1 לפיה המאמן החליט לסיים את דרכו באופן רשמי לאחר שלא קיבל את שחקני הרכש שדרש. מהמועדון נמסר: "מודים לקובי על התרומה". מימר ודגו מועמדים

(גודל טקסט)

רעידת אדמה בהפועל תל אביב. קובי רפואה, שהעלה את האדומים מהליגה הלאומית לליגת העל, התפטר הערב (רביעי) מתפקידו עוד לפני שהחלה העונה לאחר שלא קיבל מבעלי המועדון את שחקני הרכש אותם דרש ובעקבות כך הוא חשש שהקבוצה לא תעמוד בציפיות והחליט להניח את המפתחות.


איציק ניסנוב הבעלים של הפועל תל אביב אישר את חשיפת ספורט1 ומסר בתגובה: "קובי רפואה התפטר מהפועל תל אביב ואין שום דרך חזרה. מחר, אחרי שאני אשן על הסיפור הזה, נראה איך אנחנו מתכוונים לפעול". מאוחר יותר נמסר מהפועל תל אביב: "רפואה הודיע לבעלים על סיום תפקידו במועדון. אנחנו מודים לקובי על תורמתו לקבוצה בדרך חזרה אל ליגת העל ומאחלים לו בהצלחה רבה בהמשך. בימים הקרובים ימונה מאמן חדש".



המאמן, כידוע, התעקש לצרף מספר שחקני חיזוק בכירים כמו מהראן ראדי, עומר דמארי, ז'אורז'יניו ושחקנים נוספים אך לטענת מקורביו המהלכים להבאתם מתקדמים באיטיות ונכון לרגע זה האדומים לא צירפו אף שחקן ישראלי מרכזי לסגל.


בינתיים, ראשי האדומים לא בזבזו זמן והם כבר בדקו לגבי האפשרות שמסאי דגו יגיע להפועל תל אביב כשגם שמו של שרון מימר עלה כמועמד אפשרי להחליף את רפואה על הקווים. 


הפועל תל אביב תמריא בעוד עשרה ימים למחנה אימונים בפולין ועד כה הצטרפו לקבוצה הקיץ רוג'ר ברנרדו, רז כהן, רובי לבקוביץ', רועי זיקרי, ירין פרץ ועמירן שקלים. המגן עבדי פרחאת ששב לקבוצה מהשאלה בהפועל עכו, סובל משבר ברגל ונמצא בשלבי החלמה, כך שהוא ישוב רק בעוד כחודש לפעילות. 




איים להתפטר. קובי רפואה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי