חשיפת ספורט1: בוריס קליימן סיכם בהפועל חיפה

בוריס קליימן
בוריס קליימן | ערן לוף

כץ הצהיר בשיחה בלעדית לספורט1 שאקס בית"ר יעמוד בין הקורות במקומו של שטקוס ועורר סערה. קלינגר מתנגד ודורש בתוקף לצרף את חיימוב ששוכנע להצטרף. שיחה בין הבעלים למאמן תכריע את זהות השוער

(גודל טקסט)

הסערה סביב השוער שיעמוד בין הקורות של הפועל חיפה בעונה הקרובה מסרבת לרדת מסדר היום. במועדון ובצוות המקצועי במיוחד הופתעו מהציטוט הבלעדי שהעניק יואב כץ לספורט1 ובו חשף את העבודה שבוריס קליימן יהיה מחליפו של ארנסט שטקוס ולא גיא חיימוב כפי שדרש בתוקף המאמן ניר קלינגר.


גורמים במועדון טוענים שלמרות הסיכום שהושג עם קליימן, האלטרנטיבה היחידה שקיימת מבחינת קלינגר לשטקוס היא צירופו של חיימוב. בשעות האחרונות, לאחר לחצים כבדים שהופעלו על שוער הפועל באר שבע, האחרון שינה את דעתו וכעת מסתמן שהוא יסכים להצטרף למחזיקת הגביע. 


בסביבתו של קליימן אישרו לספורט1 שהשוער עודכן על הסיכום עם המועדון, אך הופתע מכך שקלינגר נחרץ שלא להביאו ומעוניין כאמור אך ורק בחיימוב. במועדון מעריכים שרק שיחה בין כץ לקלינגר תכריע סופית את זהותו של המחליף של שטקוס.



שינה את דעתו? חיימוב (ערן לוף)


מוקדם יותר היום פרסמנו שהמשא ומתן בין הפועל חיפה להפועל באר שבע קרוב לסיכום, אך טרם גובש המתווה הסופי של העסקה ולמרות זאת נראה ששטקוס יעבור לבירת הנגב בתמורה ל-1.3 מיליון בשקלים לאחר שכבר עבר את הבדיקות הרפואיות והמגן מיהאי קורהוט יעשה את הדרך ההפוכה.


מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר התייחס לסאגה: "כל מה שקורה לגבי שטקוס והפועל באר שבע נעשה על פי החלטת יואב כץ ובשיתופם של אלונה ברקת ואסי רחמים. הצוות המקצועי ואני הודענו לבעלים שרק הגעתו של גיא חיימוב תניח את דעתנו מבחינה מקצועית. יואב הוא הוא בעלי המועדון ובסופו של דבר זו החלטה כלכלית וזו זכותו. צר לי שהיום בצהריים שוחחתי עם אסי רחמים מנכ"ל הפועל באר שבע והוא לא סיפר לי דבר".


יואב כץ אמר לספורט1: "אני בארצות הברית והתעוררתי רק עכשיו. אני לא יודע מה נכתב על העסקה בארץ, ממה שידוע לי שטקוס יעבור להפועל באר שבע ובוריס קליימן יגיע להפועל חיפה". הבעלים סרב להתייחס לדבריו של קלינגר והבהיר שהשניים ישוחחו במהלך היממה הקרובה ויקבלו החלטה משותפת. כאמור, המאמן מתנגד בכל תוק, לצירופו של שוער בית"ר בעונה החולפת והצהיר שהוא מתעקש שמחליפו של שטקוס יהיה אך ורק חיימוב. 




לא סיפרו לו דבר. ניר קלינגר (ערן לוף)

מעוניין בקליימן. יואב כץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי