דיווח: הקשר מיגיין באשה על סף חתימה במכבי חיפה

מיגיין באשה מול אובידיו הובאן
מיגיין באשה מול אובידיו הובאן | Gettyimages

באלבניה מדווחים שקשר הנבחרת, בעברו שיחק בנבחרת שווייץ הצעירה ובשנתיים האחרונות בבארי האיטלקית, צפוי לחזק את מרכז השדה של הירוקים. וגם: חיימוב לא יצטרף, סלליך האריך את חוזהו בשנתיים

(גודל טקסט)

מי שחשב שבמכבי חיפה יקפצו על המציאה ויעשו שינוי דרמטי בעמדת השוער, צפוי להתבדות. למרות שהוא נמצא בדרך החוצה מהפועל באר שבע, נראה כי גיא חיימוב לא הולך לנחות בקרוב במועדון הירוק, למרות שהפועל באר שבע הנחיתה מחליף לגיא חיימוב.


לקראת סוף העונה שעברה, היה נראה שבחיפה יעדיפו שוער בכיר יותר מעומרי גלזר או אוהד לויטה, אך כעת עושה רושם שהמאמן פרד רוטן מרוצה ממה שיש לו. כזכור, במועדון אומנם התעניינו בחיימוב בעבר, אבל הבהירו כי ההחלטה של הצוות המקצועי בשלב זה להישאר עם שני השוערים הקיימים – לויטה וגלזר גם אם חיימוב יהיה שחקן חופשי. על מנת שחיימוב יהיה חופשי, הפועל באר שבע תצטרך להגיע איתו לסיכום על התרת חוזהו לעונה הקרובה או לשחררו ללא תמורה. 



מי שכן עשוי להצטרף בקרוב מאוד הוא הקשר האלבני/שווייצרי מייגין באשה בן ה-31, שבשנתיים האחרונות שיחק בבארי האיטלקית. בתקשורת האלבנית מדווחית ששחקן הנבחרת מחפש קבוצה חדשה ושעל אף התעניינות ממועדונים בליגת המשנה בארץ המגף, בחר לעבור למכבי חיפה. הוא ישתכר כ-400 אלף יורו לעונה, שדרוג של 100 אלף יורו לעומת חוזהו באיטליה.




הקשר של מוחמד אלאך למרכז השדה? באשה (Gettyimages)


לפני שהגיע לבארי ב-2016, באשה שיחק בלוצרן השווייצרית, בטורינו הוא היה במשך ארבע שנים ורשם שנתיים באטאלנטה. לזכותו 29 הופעות בנבחרת אלבניה, בהן גם כבש שלושה שערים, ובעבר שיחק בנבחרות שווייץ הצעירות.


עוד בכרמל, מכבי חיפה סיימה אתמול (רביעי) את מחנה האימונים הראשון שלה העונה שנערך בכפר גלים בניצחון 0:4 על הפועל איכסל. במועדון הביעו שביעות רצון מהניצחון ובעיקר מהגישה של השחקנים. המאמן ההולנדי שוחח עמם בסיום, החמיא להם על היכולת שהפגינו וסיפר על המשך התוכנית לקראת המחנה בהולנד בשבוע הבא. "השחקנים הוכיחו רצינות ורצון עז להתקדם מאימון לאימון וזה נראה גם במשחק האימון הראשון העונה. יש כאן אווירה טובה, אבל עדיין מוקדם להסיק מסקנות", אמרו במועדון.





מי שחתם לשנתיים נוספות וימשיך בקבוצה הוא סינטיהו סלליך, שהבטיח את הישארותו עוד לפני ההמראה למחנה באמצעות עורך דינו אלדד אהרוני. הירוקים כבר סיכמו לפני שבועיים עם סלליך, אבל לאחרונה נמצאו מחלוקות אחרונות לגבי אחד הסעיפים ולאחר שזה נפתר העסקה נחתמה. בין השאר יקבל סלליך מענק חתימה גם בעוד שנתיים אם חיפה תממש את האופציה לשנתיים נוספות מעבר לשנתיים הקרובות. 


מי שעוד צפוי לחתום על חוזה חדש הוא החלוץ מוחמד עוואד שמוערך במועדון שרוצה להחתימו על חוזה לחמש שנים. יחד עם זאת, נראה כי החלוץ הצעיר מעדיף לחתום לתקופת זמן קצרה יותר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי