הושג הסיכום מול גירסונספור, עאבד יחתום בהפועל ת"א

עאבד
עאבד | ערן לוף

הוסר המכשלון להגעתו של החלוץ, שכבר סיכם את כל תנאיו לשלוש שנים בקבוצה. גם דמארי יצטרף בקרוב. גנדה חזר לאימונים, יהיה כשיר בעוד שלושה חודשים. פרחאת סובל משבר בכף רגלו וייעדר חודש.

(גודל טקסט)

אחמד עאבד יחתום בימים הקרובים בהפועל תל אביב. זאת לאחר שהאדומים הגיעו היום (שני) לסיכום מול גירסונספור, קבוצתו הטורקית של החלוץ, ולמעשה הוסר המכשול האחרון שימנע ממנו ללבוש אדום בעונה הבאה לאחר שכבר סיכם את כל תנאיו במועדון לשלוש שנים. בקבוצה מאמינים כי גם עומר דמארי יסיים בקרוב את ההתקשרות שלו עם ר.ב. לייפציג ויחתום בהפועל תל אביב, כשבנוסף יקבל גם את סרט הקפטן.
 

במקביל, הפועל תל אביב קיימה הבוקר אימון במתחם חודורוב ותקיים לפנות ערב אימון נוסף בהמשך ההכנות לטיסה ביום ראשון למחנה האימונים בפולין. משחק האימון שנקבע ליום שישי נגד בני לוד בוטל מהסיבה שלשתי הקבוצות אין כרגע מגרש מתאים לארח את המפגש. האדומים ציינו כי במהלך המחנה בפולין הקבוצה תקיים שלושה משחקי הכנה בהם יתגבש הסגל.

החלוץ ג'וזף גנדה שב לאימונים לאחר שהחלים מניתוח ברצועה הצולבת ועל פי הטיפול והאימונים, יהיה כשיר רק בעוד כשלושה חודשים. המגן עבאדי פרחאת ששב מהשאלה מהפועל עכו סובל משבר בכף רגלו ויהיה כשיר רק בעוד כחודש.


גנדה. יחזור עוד שלושה חודשים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי