דודו גורש ושיר צדק צפויים לפתוח בבאר שבע מול טאלין

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

האלופה הישראלית תפתח את המסע האירופי שלה מול אלופת אסטוניה (18:30, שידור ישיר בספורט1), הבלם ששב מהשעייה יקבל את חולצת ההרכב. בכר: "רוצים להתחיל את העונה ברגל ימין"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תוציא הערב (18:30, שידור ישיר בספורט1) את החלום להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות כשתתארח למשחק הראשון בסיבוב הראשון של המפעל אצל פלורה טאלין האסטונית. 

מאמן הקבוצה, ברק בכר, דיבר במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת המשחק ואמר: "זאת קבוצה שנמצאת בעיצומה של העונה אז יותר קל לעקוב ולראות. אנחנו נלמד אותם ונעשה את ההכנה הכי טובה".

מצב הסגל: "יש שחקנים שחסרים, חלק פצועים ואחד השחקנים חזר לא מזמן מהמונדיאל ויחזור למשחק השני, אבל בינתיים יש לנו סגל טוב ועשינו מחנה אימונים טוב ובאים עם הרכב מספיק טוב כדי לעשות תוצאה טובה".


יאניס אנסטיס באימון באסטוניה (אודי ציטיאט)


גם ז'וליאן סטו השתתף באימון המסכם (אודי ציטיאט)

לקראת המשחק: "זה משחק רשמי ראשון שלנו העונה ואנחנו מתרגשים להתחיל את העונה באופן רשמי, ככה שהשחקנים מבינים את חשיבות המשחק ורוצים להתחיל את העונה ברגל ימין במסע החדש והמרגש באירופה".

שני שחקני הרכש הזרים: "עקבנו אחריהם לא מעט זמן. אנחנו חושבים ששניהם יכולים להשתלב כמו שצריך בסגל שלנו".


חן עזרא. גם עבורו תהיה זו בכורה רשמית בשורות האלופה (אודי ציטיאט)

המגן בן ביטון שישב לצד בכר אמר: "זה משחק ראשון, יש התרגשות וצריך לפתוח בצורה טובה. מתכוננים בהתאם ואני בטוח שנעשה את העבודה".

החזרה של שיר צדק: "כיף גדול. הוא בחור מדהים מעבר לזה שהוא שחקן מצוין. אנחנו מרגישים כאילו הוא כבר היה איתנו כל הזמו אנחנו שמחים. יש התרגשות גם שלנו וגם שלו".


שיר צדק. חוזר לשחק במסגרת רשמית לאחר השעיה ארוכה (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון, לואי טאהא, שיר צדק, אורן ביטון, מרואן קבהא, דן איינבינדר, מאור מליקסון, חנן ממן, חן עזרא, בן שהר.

"אפשר לעבוד את הפועל באר שבע"
מוקדם יותר ערכה פלורה טאלין מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. את האלופה האסטונית מדריכים צמד מאמנים, יורגן הן וארנו פייפרס, והם סיפרו כי הם עקבו אחרי באר שבע במחנה האימונים שלה וקיבלו תמונה ברורה. "הם חזקים, ואנחנו גם יודעים על התוצאות של השנה שעברה. הם עשו דברים יפים גם באירופה". אמר פייפרס.

"אנחנו משחקים נגד יריבה חזקה עם סגנון דרום אירופאי. הם מרשימים, אבל ראינו גם נקודות שאפשר לנצל", הוסיף המאמן, "חייבים לכבד אותם, אבל לדעתי שיש לנו סיכוי טוב לנצח. השתפרנו מאז העונה שעברה, אנחנו יכולים להפתיע אם ננצח בבית. אז היינו חלשים ואנדרדוג, היום יש לנו סיכוי טוב לעשות משהו".

פלורה טאלין.
פלורה טאלין. "השתפרנו מאז העונה שעברה" (פייסבוק)

הן הציג תחושות דומות: "עישנו את שיעורי הבית שלנו. האימונים האחרונים שלנו הארו שאנחנו במצב הנכון ונגיע בטוחים ביכולת שלנו".

החלוץ ראונו סאפינן, שיחזור מפציעה למשחק, אמר: "אני בכושר טוב באופן מפתיע. במחנה האימונים הצלחתי לרוץ קצת יותר משחשבתי, וזה לא החמיר את הפציעה. אני רעב לשערים כפי שתמיד הייתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי