דיווח: רומא מעוניינת במנור סולומון, נציגיה שוחחו עם משפחתו

מנור סולומון
מנור סולומון | אודי ציטיאט

באיטליה מדווחים כי מונצ'י, המנהל המקצועי של הג'אלורוסי, התלהב מהקשר שיחגוג 19 החודש וכבר דאג להעביר מסרים למקורביו. עוד במכבי פ"ת: קאניוק מתקרב, קריסטינסון ירד מהפרק בשלב זה וסיבוק ימריא למחנה

(גודל טקסט)

דיווח באתר "CALCIOMERCATO" האיטלקי טוען שלא אחר מאשר מונצ'י, המנהל המקצועי של רומא, דאג שאנשי הקבוצה ישוחחו עם משפחתו של מנור סולומון בניסיון לצרפו לקבוצה.

מונצ'י, שנחשב לאחד המנהלים המקצועיים המוערכים בעולם ומתמחה באיתור שחקנים מתחת לרדאר, סימן את הקשר שיחגוג 19 בהמשך החודש ולפי הדיווח כאמור נציגיו כבר שוחחו עם משפחת השחקן שלאחרונה הוזכר כמועמד לבנפיקה. באיטליה אף נכתב שבסביבתו של סולומון התלהבו מהאפשרות שיחתום בשורות קבוצת הפאר האיטלקית. בעבר הוזכרו גם ליברפול, מנצ'סטר סיטי ובאזל כמועמדות לרכוש את השחקן ובאיטליה נכתב שגם זניט ואברטון מעוניינות בשחקן שמחירו כ-5 מיליון יורו, כך לפי הפרסום. לאחרונה נפגש מונצ'י עם ג'ורדי קרויף, מי שהיה המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, וניתן לתהות האם גם שמו של סולומון עלה בפגישה.

עוד במלאבס, השוער האיסלנדי אוגמונדור קריסטינסון לא עמד בדדליין שהציבה לו מכבי פתח תקווה, כפי שפרסמנו ביום שישי האחרון ובקבוצה סיפרו שנכון לרגע זה, הוא ירד מהפרק. כזכור, מאבק בין סוכניו על עמלות ההעברה עיכב את העסקה והבוקר הוחלט במלאבס לעבור הלאה ולחפש שוער אחר. יש לציין שאם בפ"ת יקבלו איתות מהשוער הוא עשוי להילקח בחשבון, אך נכון לרגע זה יחפשו בקרוב שוער אחר כשבימים האחרונים עלתה גם האפשרות להישאר עם צחי גיגי ויוסי גינזבורג. "יש משחקי אימון בקרוב ואלישע יוכל להתרשם, ככה שגם להישאר עם סגל הקיים זו אפשרות", סיפרו בפ"ת.


קריסטינסון. לא השיב לדד ליין שהוצב (Gettyimages)

בינתיים, כפי שפרסמנו לראשונה, בפ"ת ממשיכים בשיחות עם גידי קאניוק, כאשר לספורט1 נודע שאחת הסיבות להתקדמות השיחות היא העובדה שבקבוצה הסכימו למתווה בו תבוטל התביעה נגד הקשר על סך חצי מיליון יורו. "יש התקדמות בשיחות, אבל הפגישה שתתקיים בימים הקרובים תכריע".

בינתיים בפ"ת יערכו ניסוי כלים ראשון כשיפגשו מחר למשחק אימון את בני לוד וביום ראשון ימריאו למחנה האימון בוונגאזל, אוסטריה. תומאש סיבוק ויובל שבתאי צפויים נכון לרגע זה לצאת עם הקבוצה, כאשר גם צחי גיגי ויוסי גינזבורג ימריאו.


קאניוק. פגישה מכריעה בימים הקרובים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי