בכר: אם נחשוב שעלינו להתחזק בעוד שחקן, נעשה זאת

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל ב"ש סיכם את ה-1:4 על פלורה טאלין: "צריך לכבד כל יריבה, ראיתי גם דברים שעלינו לשפר ולתקן ואנחנו נעשה זאת". על רכש נוסף: "ככל שהסגל גדול, יהיה קל להיראות יותר טוב". צדק: "כיף ומרגש לחזור"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע צלחה בהצלחה את המבחן הראשון שלה לעונת 2018/19. אמנם זה היה רק החצי הראשון שלו, אבל 1:4 באסטוניה על פלורה טאלין במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות אמור להספיק לה כדי להעפיל לסיבוב הבא, שם ממתינה אלופת קרואטיה דינמו זאגרב, כאשר הגומלין ייערך כבר ביום שלישי הבא באצטדיון "טרנר".

בסיום המשחק על אלופת אסטוניה שוחח המאמן ברק בכר עם ספורט1 ואמר: "צריך לכבד כל יריבה ועצם זה שהגענו מאוד מוכנים עזר לנו והמשחק היה יותר קל. חשוב להבקיע, לנצח ולהשלים את המשימה. כל משחק שעובר נותן לנו יותר חדות ומכניס אותנו לכושר. ראיתי גם הרבה דברים שעלינו לשפר ולתקן ונעשה זאת ממשחק למשחק".

על משחק ההגנה: "אנחנו עובדים על מצבים נייחים. זה נכון שבמחנה האימונים ספגנו משתי קרנות, אנחנו עובדים כדי לשפר את זה ובשנה שעברה עשינו את זה מצוין".

הרכב שכולו ישראלי ושינויים אפשריים בסגל: "יש לנו את פקהארט, אוגו יחזור מחופשה ו-וואקמה ישוב מפציעה בקרוב, החתמנו את סטו שאמור להשתלב במשחק הבא ואנחנו בונים את הקבוצה לאט לאט. אנחנו עושים הערכת כל מצב ורואים לנכון מה צריך לעשות. אם נראה שאנחנו צריכים להתחזק בעוד שחקן אז נעשה זאת, אבל כרגע יש לנו פצועים ועוד נקבל סגל יותר גדול. ככל שתהיה יותר תחרות והסגל יהיה יותר גדול, יהיה קל להיראות יותר טוב".


ברק בכר באסטוניה. עוד מחכה ללא מעט שחקני סגל שיחזרו (אודי ציטיאט)

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק הוסיף בכר: "החכמה היא לעשות את המשחק קל והגענו מוכנים, ידענו מה עלינו לעשות ועדיין אני חושב שאפשר לעשות דברים יותר טוב. בכדורגל הכל יכול להיות וזה שאנחנו בעמדה מצוינת זה ברור, אבל בשבוע הבא נעלה בהרכב הכי חזק. זאת תחילת עונה ואנחנו נדאג עם הזמן לעשות את הדברים בצורה הכי טובה. אני רוצה שננצח בבית לעיני הקהל שלנו שחיכה לנו כל כך הרבה זמן ואחרי שנעבור אותו נתכונן למשימה הבאה".

הבלם שיר צדק, שגם כבש היום מהנקודה הלבנה במשחק החזרה מההשעיה על שימוש בחומרים אסורים הוסיף: "כיף לחזור, זה מאוד מרגש. ידענו לעשות את העבודה ואלו משחקים טובים מבחינתנו כדי לחזור לכושר ולעבוד על דברים שצריך לשפר. מחכים כבר למשחק הבא. ידעתי שאני אבעט את הפנדל כי יש לנו רשימה מסודרת, הרגשתי טוב ורציתי לבעוט ואני שמח שזה נכנס ועזר לקבוצה. יש הרבה דברים שצריכים לשפר, אבל זו תחילת עונה והדרך עוד ארוכה. יש אווירה טובה, בסיס טוב וחבר'ה שרוצים לעבוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי