בית"ר ירושלים, נחתה לפנות בוקר בטביליסי שבגיאורגיה, לקראת משחק החוץ מחר (חמישי, 18:00,ספורט2HD), נגד צ'יחורה סצ'חרה המקומית, במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית.

ההמראה של הבית"רים נדחתה אמש במספר שעות, כך שהקבוצה הגיעה למלון רק בשעות הבוקר המוקדמות. על פי לוח הזמנים שנקבע, השחקנים יקבלו מנוחה עד הצהריים. הקבוצה תערוך הערב את האימון הטקטי המסכם, באצטדיון בו יערך המשחק, ולאחריו אמורים השחקנים להתכנס לצפייה משותפת של חצי גמר המונדיאל בין קרואטיה ואנגליה.
המאמן גיא לוזון תירגל בימים האחרונים הרכב די קבוע, כאשר בלם הרכש הספרדי קרלוס קוויאר, יפתח לצידו של טל כחילה במרכז ההגנה. צמד המגנים אור זהבי ומתן פלג תורגלו גם הם, כאשר בקישור האחורי ישנה התלבטות בין דוד קלטינס לבין אופיר קריאף, ונראה שהאחרון מקבל עדיפות בשלב זה. בחלק הקדמי יפתחו אריק סאבו, עידן ורד, אור אינברום, יעקב בריהון ויאקוב סילבסטר. 

צ'יחורה, מחזיקת הגביע הגיאורגי מדוגרת העונה רק במקום השביעי בליגה המקומית. הליגה בגיאורגיה החלה במרץ וצפויה להסתיים בקרוב. בעונה שעברה הודחה צ'יחורה כבר בסיבוב המוקדמות הראשון, על ידי אלטאך האוסטרית, שמאוחר יותר פגשה את מכבי תל אביב והודחה על ידה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.
"מצפה לנו משחק לא פשוט בכלל", אמר גורם במועדון. "זו קבוצה שניצחה בארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלה ונוצחה למעשה רק על ידי מוליכת הטבלה בליגה. כמובן שהמטרה מבחינתנו היא לחזור הביתה עם תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לגומלין בטדי, בשבוע הבא".