ראדי הוצג בסכנין: הרגשתי צורך לעבור למקום בו אהנה

אלבן פנישי, מהראן ראדי, גורג' אקפביו, אמיר נסאר
אלבן פנישי, מהראן ראדי, גורג' אקפביו, אמיר נסאר | ערן לוף

הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים חגיגית בהשתתפות השחקנים החדשים, הקשר בן ה-36 הבהיר: "הוכחתי שגיל זה רק מספר. קובי רפואה רצה אותי, אני מאמין בבני בן זקן". גם פנישי ("דאבור המליץ"), נסאר ואקפביו התייצבו

(גודל טקסט)
בני סכנין ממשיכה בהכנות לקראת פתיחת העונה והבוקר (רביעי) ערכה מסיבת עיתונאים חגיגית במהלכה הציגה את שחקני הרכש, ביניהם מהראן ראדי. "התעסקנו מספיק בהפועל באר שבע. מיעוט הדקות זה מה שגרם לי לעזוב, אולי גם הדרך השפיעה על המשפחה. אפילו בהצלחות הייתה הרגשה של מיצוי וקשיים, זו החלטה מקצועית ואני מאחל לבאר שבע בהצלחה", פתח הקשר ואמר במסיבת העיתונאים.


עוד אמר ראדי שהגיע לקדנציה שנייה אחרי שש אליפויות רצופות: "הייתי בשני מועדונים גדולים. לפני שהגעתי למכבי תל אביב הם לא זכו באליפות במשך עשר שנים ושם רצו קבוצה שהאוהדים רוצים לראות, בגלל חוסר הציפיות לקחנו אליפות וזה נמשך. גם בבאר שבע היה תהליך של התקדמות. אף פעם לא הגדרתי יעד אליפות או גביע. אני אוהב לנצח כל הזמן. הגיל לא היווה בעיה, חתמתי בגיל 33 בהפועל באר שבע. בגיל הזה אתה בדרך לפנסיה, הוכחתי שהגיל זה רק מספר. אין אכזבה, הרגשתי שאני חייב לעבור למקום שאהנה בו יותר מכדורגל. זו הייתה החלטה משותפת".


על הבחירה בסכנין על פני הפועל תל אביב אמר: "בכל פעם שאני מגיע להחלטה, יש מכלול של דברים שעוזרים לי להחליט. סכנין ענתה לכל הדרישות, קובי רפואה מאוד רצה אותי. בעל המאה הוא בעל הדעה, אני נמצא במקום שמאוד רצו אותי. אני שולל על הסף את הנושא של לסיים את הקריירה בכבוד, באתי לעבוד. אנחנו רוצים להחזיר את הקהל של סכנין, צריך לפעול גם על החיבור לקהל. בכדורגל מבין התוצאה זה מה שקובע.



ראדי מחייך במסיבת העיתונאים (ערן לוף)


"אנחנו רוצים להציג כדורגל טוב כדי שהקהל יחזור. לכל אחד בסכנין יש מה לתרום, האישיות של האנשים במועדון משפיעה על מה שיקרה במגרש. חדר הלבשה בריא יכול לסייע. אני לא מגדיר את סכנין כמועדון עם לחץ, אני מאמין בבני בן זקן. הוא לקח את בית"ר ירושלים עם תקציב נמוך, הם שיחקו לפרקים הכי יפה בארץ", הוסיף הקשר שגם לסיום התייחס למעמדו של פיראס מוגרביי: "הוא אחד השחקנים הדומיננטיים שנותן תרוצה בכל שנה. אני מאמין שהסיפור מאחורינו, לי אישית הוא חשוב מאוד". 



הבלם השווייצרי/קוסוברי אלן פנישי שישמש כמחליפו של אברהם פאס אמר בקצרה: "שיחקתי עם דאבור, דיברתי איתו הרבה על סכנין וישראל. הוא אמר הרבה דברים טובים. אני שמח להיות פה".



פנישי במסיבת העיתונאים. דאבור המליץ (ערן לוף)



כידוע, כבר אתמול ערך ראדי אימון ראשון בקדנציה השנייה שלו בסכנין ובמועדון מספרים על התלהבות גדולה בקרב מכירת המנויים בשל החתימה של ראדי והרצון של המועדון להחזיר גם את החלוץ מוחמד גאדיר. בסכנין מבינים כי הגעתו של גאדיר כרוכה בהוצאה כספית גבוהה אבל העובדה שהשחקן לא פוסל את האפשרות תביא לכך שגאדיר יצטרף לחלק ההתקפי של בני בן זקן. בנוסף, בקבוצה החליטו להשאיר העונה את הקשרים ישראל זגורי ומוחמד כליבאת שהושאלו בסוף העונה שעברה. "מדובר בקשרים טובים שנדע להשתמש בהם" אמרו במועדון.


מעבר לכך, גם השחקנים הצעירים של המועדון זוכים למחמאות וביניהם מידו בדראנה. השחקן כבר הספיק להיפצע, אבל הבוקר חזר לאימונים מלאים. "יש לנו מספר שחקנים צעירים מוכשרים והמטרה לשלבם יותר מהעונה שעברה וזאת אחת הסיבות שביצעו שינוי בעמדת המאמן", אמרו במועדון. גם הבלם החדש, אלבן פנישי, מותיר רושם חיובי והוא צפוי לשחק לצדו של סארי פלאח שצפוי לחזור להרכב העונה. החלוץ ג'ורדן פושה עדיין מעוניין לעזוב את הקבוצה. בסביבתו של החלוץ אישרו כי שתי קבוצות צרפתיות הביעו בו עניין ונציגיו ישוחחו בנושא עם יו"ר מוחמד אבו יונס.


פושה. מחזיק בהצעות מצרפת (ערן לוף)
פושה. מחזיק בהצעות מצרפת (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי