לוזון: "פתחנו את המשחק בצורה פושרת". אוהדי בית"ר היו מעורבים בעימות

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

המאמן הירושלמי אחרי ה-0:0 בחוץ מול צ'יחורה סצ'חרה בסיבוב הראשון של הליגה האירופית: "היו הרבה מאוד פערים בין קו ההגנה להתקפה". שני אוהדים מקומיים נפצעו בתום עימות אלים עם הקהל מישראל. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים פתחה הערב (חמישי) את עונת 2018/19 כשסיימה ב-0:0 חלש בגיאורגיה מול צ'יחורה סצ'חרה במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. בשבוע הבא (חמישי, 20:30) הקבוצה מהבירה תארח את הגומלין בידיעה שניצחון יעלה אותה לשלב הבא.


גיא לוזון, שרשם בכורה כמאמן הקבוצה, אמר בסיום: "פתחנו את המשחק בצורה פושרת מאוד. היו הרבה מאוד פערים בו קו ההגנה לקו ההתקפה והקבוצה היריבה ניצלה את זה כדי לשלוט במרכז השדה ולהיות טיפה יותר מסוכנים מאיתנו".


לוזון הוסיף: "במחצית השנייה היה סוג של שיפור. היינו טיפה יותר מסוכניפ, יותר קומפקטיים והשתלטנו על מרכז המגרש. היו לנו את ההזדמנות להבקיע ולהכריע את המשחק. לא עשינו את זה, וכדי לעבור אותם בשבוע נצטרף לשפר את רמת המשחק, רמת הארגון וכמובן שגם להבקיע". 



על פי דיווחים ביגאורגיה, כמה מאוהדי בית"ר ירושלים היו מעורבים בעימותים מחוץ לאצטדיון עם ארגון אולטראס של דינמו טביליסי שעדיין לא ברור מאיזה סיבה אנשיו הגיעו למקום. כוחות משטרה מקומית התערבו באירוע שכלל גם השלכת חפצים והפרידו בין הצדדים. מספר אוהדים צהובים שחורים עוכבו לחקירה ושוחררו. על פי אותם דיווחים נפגעו שני אוהדים מקומיים במהלך התקרית. הקבוצה עלולה לעמוד לדין ולספוג קנס כספי מאופ"א, זאת בגין רימון עשן צהוב שהודלק ביציע בו נכחו אוהדי הקבוצה.




הירושלמים עלולים לעמוד לדין (צילום: אודי ציטיאט, גיאורגיה)

ההכרעה עוברת לטדי. לוזון (צילום: אודי ציטיאט, גיאורגיה)

מודה לקהל שהגיע עד לגיאורגיה. ורד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי