חשש בבית"ר: אופ"א תעניש בחומרה על הקריאות הגזעניות בגאורגיה

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | אודי ציטיאט

הקבוצה תעמוד לדין בעקבות התנהגות אוהדיה מול צ'יחורה, כשבנוסף המשקיף ציין את הדלקת האבוקה ביציע. "אם טביב חושב שיחזיק את המועדון כבן ערובה, הוא טועה טעות מרה". היציע המזרחי עשוי להישאר סגור בגומלין

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל הודיעה בסוף השבוע לאנשי בית"ר ירושלים שאופ"א החליטה להעמיד את קבוצה לדין משמעתי בגין קריאות גזעניות, שנשמעו לכאורה בתוך היציע שאיכלס את אוהדי הקבוצה במשחק החוץ ביום חמישי שעבר נגד צ'יחורה הגאורגית, שהסתיים בתיקו 0:0 במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. בנוסף, ציין כמובן משקיף המשחק מטעם אופ"א גם את הדלקת האבוקה ביציע של אוהדי בית"ר.

כעת חוששים במועדון הירושלמי מפני עונש כבד שייגזר על הקבוצה וחלק מההערכות אף מדברות על תסריט של הרחקה מהפעלים האירופיים לתקופה מסויימת. בקבוצה מקווים לצאת מהסיפור עם קנס כספי בלבד, אך ככל הנראה יתווסף אליו גם עונש רדיוס או משחקים ללא קהל. כזכור, לפני שנתיים נענשה בית"ר בגין קריאות גזעניות ואופ"א גזרה עליה קנס של 62 אלף יורו ומשחק בית אחד ללא קהל, אותו ריצתה הקבוצה בסיבוב הראשון של השנה שעברה נגד ושאש ההונגרית, במשחק שנערך באצטדיון המושבה ללא קהל.

"אף אחד לא מופתע מהתנהגות האוהדים", אמר גורם המקורב למועדון. "הרי ברור לכולם שאוהד בית"ר לא ינוחו ולא ישקטו עד שאלי טביב לא יעזוב את המועדון או ימכור אותו למישהו אחר. טביב הוא הבעלים והוא זה שיספוג את כל הקנסות והעונשים. אם טביב חושב שהוא יחזיק את מועדון בית"ר ירושלים כבן ערובה, הוא כנראה טועה טעות מרה".

למרות המקדמה הקטנה איתה שבה בית"ר הביתה, אוהדי הקבוצה לא מביעים התעניינות גדולה בגומלין שייערך ביום חמישי בטדי. על פי קצב מכירת הכרטיסים נכון להיום, בהנהלת המועדון לוקחים בחשבון אפשרות שהיציע המזרחי כלל לא ייפתח, בשל הצפי לכמות קטנה מאוד של קהל.


אוהדי בית"ר מול צ'יחורה. לא מתלהבים להגיע לגומלין (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי