אופואדו חתם לשנתיים במכבי ת"א, העברת קינדה מתעכבת

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | מכבי תל אביב

צפו: הניגרי עבר את הבדיקות והצטרף: "ילהיב את האוהדים", אמר המנכ"ל מנספורד. במקביל מחכים בקבוצה לחוות דעת רפואית על מצבו של קשר מ.ס אשדוד. ספק אם שכטר יפתח מול פרנצווארוש (חמישי, 20:00 בספורטHD1)

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב נמשכות ההכנות למשחק הגומלין ביום חמישי (20:00, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון בנתניה נגד פרנצווארוש במוקדמות הליגה האירופית, אחרי ה-1:1 בשבוע שעבר בבודפשט, ומי שלא יוכל להיכלל בסגל, אבל תחם רשמית במועדון, הוא צ'יקו אופואדו.

הניגרי שסיים חוזה באסקיסהירספור מליגת המשנה בטורקיה נחת בישראל היום (שלישי) בצהריים לאחר שהמריא מניגריה דרך איסטנבול, עבר בדיקות רפואיות וחתם עד 2020.

המנכ"ל בן מנספורד אמר לאתר הרשמי על צירוף אופואדו: "אני שמח לקדם בברכה את 'צ'יקו' למכבי בשעה שאנחנו ממשיכים להשלים את בניית הסגל לעונה הנוכחית. לצ'יקו היו הרבה אופציות ברחבי אירופה וזה הישג נהדר לכולם במועדון ממיץ' ועד ולדימיר שהצלחנו לסגור את העיסקה הזאת. אנו מאמינים שאופואדו יצליח להלהיב את האוהדים כיוון שהוא סוג של שחקן שגורם לך להיות על קצות האצבעות עם יכולות כיבוש ויצירת מצבים לחבריו לקבוצה".


אופואדו מוצג על ידי מכבי תל אביב (האתר הרשמי)

ובחזרה להכנות לפרנצווארוש. המאמן ולאדן איביץ' והצוות המקצועי עדיין לא החליטו בנושא הפציעה של איתי שכטר, ורק מחר באימון המסכם בקריית שלום יוחלט אם החלוץ כשיר לפתוח בהרכב או שיתחיל את המשחק על הספסל. התלבטויות מקצועיות נוספות הן בנושא ארון שוינפלד לאלירן עטר ודור מיכה לעומר אצילי.

במקביל, מכבי תל אביב רוצה לקדם את המו"מ מול מ.ס. אשדוד בנושא הקשר גדי קינדה, מהלך שמתעכב בשל אי הוודאות בנושא הפציעה של השחקן בשלהי העונה החולפת והניתוח שעבר ברצועה הצולבת לפני מספר חודשים. קינדה שוהה במחנה האימונים של אשדוד בסלובניה ורק לאחר קבלת חוות הדעת הרפואית על הפציעה ומועד החזרה לפעילות שוטפת, יתקדם המו"מ בין המועדונים.

מנגד, באשדוד סימנו מספר שחקנים ממכבי תל אביב בהם אליאל פרץ, יונתן כהן, שחר פיבן רוסלן ברסקי ותומר אלטמן , כשנכון לעכשיו לפחות ברסקי נמצא בתוכניות של הצהובים.


שכטר. החלטה תתקבל באימון המסכם (מכבי ת"א, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי