חיימוב נטש את האצטדיון, קורהוט נפרד רשמית מהפועל ב"ש

גיא חיימוב
גיא חיימוב | דני מרון

השוער, שקיבל אישור לעזוב את המגרש, יצא מהרוטציה וסיום דרכו מתקרב. בשורות האלופה סיכמו בצורה חיובית את הבכורה של אנסטיס, אך למרות זאת גורש בתמונת ההרכב לזאגרב. המגן ההונגרי סיכם באנורתוזיס

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע סיכמו בצורה חיובית את הופעת הבכורה של השוער היווני, יאניס אנסטיס, למרות שספג שער לא מחויב המציאות מרגלי פלורה טאלין החלשה. באופן מפתיע נאלץ השוער היווני לגלות עירנות במהלך המשחק, ואפילו נרשמו לזכותו שתי הצלות. בשלב זה קיימת התלבטות האם לאפשר לו לפתוח בשבוע הבא מול דינאמו זאגרב בראשון מבין צמד המפגשים במסגרת סיבוב המוקדמות השני בצ'מפיונס. דודו גורש, שהציג יכולת טובה בניצחון (1:4) בטאלין, נמצא בתמונת ההרכב.

מי שיצא בשלב זה מהתמונה הוא גיא חיימוב שעשוי לעזוב בקרוב. השוער שהיה שותף פעיל לזכייה בשתי האליפויות האחרונות נקלע לסיטואציה מעיקה, ובאימון השוערים שהתקיים שלשום אימן את השוער היווני בבעיטות לשער. אתמול חיימוב הגיע לטרנר לפני המשחק, ועזב כעבור זמן קצר באישור המועדון. מהיציע צפו במשחק מסיבות כאלה ואחרות טוני וואקמה, חאתם אלחמיד, מיחאי קורהוט, דור אלו וגיא מלמד. וואקמה, אגב, קיבל מסרים מברק בכר ולפיהם מצפים לחזרתו מיד לאחר שיסיים את תהליך החלמתו.

מי שבוודאות עוזב הוא המגן ההונגרי מיהאי קורהוט, שאנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, קבוצתו של רוני לוי, הודיעה כי הוא סיכם עקרונית ויצטרף בימים הקרובים כדי לחתום. כבר הבוקר דווח באי השכן כי הוא עבר בדיקות רפואיות בישראל לקראת הצטרפותו בחוזה בהשאלה לעונה עם אופציה לרכישה.


קורהוט. מצטרף לרוני לוי בקפריסין (אריאל שלום)

הבלם לואי טאהא שלא נאלץ להגיר אגלי זיעה רבים מדי, התייחס במסיבת העיתונאים להתייצבותו המחודשת של שיר צדק בפיקוד העורף הדרומי. "אנחנו שמחים ששיר צדק חזר, הוא שחקן חשוב למערך"", אמר טאהא ומיד הוסיף: "אנחנו מקצוענים ומתרכזים בכל משחק לגופו. עשינו את ההכנה הכי טובה כך שלא משנה מי משחק. במחצית הראשונה היינו הקבוצה שאנחנו רוצים להיות – התקפית ואגרסיבית. אבל צריך לשפר כמה דברים".

העובדה שפלורה טאלין החלשה כבשה בטרנר, לא ממש מטרידה את טאהא: "לא מדאיג אותי שספגנו לקראת סיום המשחק, זה קרה בגלל קצת עייפות. ויכול להיות שהרשינו לעצמינו לאבד כדורים. אם אין טעויות, אין שערים. נלמד ונתקן". צדק הוחלף במחצית השנייה על-ידי עמית ביטון הצעיר, שרשם את הופעתו הראשונה בזירה הבינלאומית. בסיום ניגש צדק ליציע הדרומי והודה במשך דקות ארוכות לאוהדים שתמכו בו לאורך המשחק.


הודה לקהל במשך דקות ארוכות. שיר צדק (דני מרון)

בקרב האוהדים מורגשת התעניינות גדולה לקראת המשחק הקרוב בקרואטיה וצפויה נוכחות רצינית שלהם במקסימיר. עוד לפני הגומלין מול טאלין הזדרזו חברות הנסיעות להציע דיל לזאגרב עבור 425 יורו בממוצע לטיסות, שלושה-ארבעה לילות במלון וכרטיס למשחק.

אגב, בעיתון הקרואטי "ויצ'רני ליסט" הקדישו כתבה קצרה לעובדה שדינאמו זאגרב תשחק בסיבוב הבא של מוקדמות האלופות נגד הפועל באר שבע . בכתבה צוטט המאמן ננאד בייליקה שהודה כי ריגל במשחק הראשון אחרי שתי הקבוצות: "אחרי חמש דקות בטאלין הפסקתי לעקוב אחרי האסטונים כי היה ברור שהיריבה הבאה שלנו היא הפועל באר שבע. זו לא יריבה קלה עבורנו. יש להם שחקנים טובים וניסיון מוצלח בשנים האחרונות במוקדמות ליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי