גיא לוזון: מכירת עידן ורד זה קו אדום מבחינתי

עידן ורד
עידן ורד | אודי ציטיאט

המאמן דיבר במסע"ת לקראת הגומלין מול צ'יחורה סצ'חרה מחר (חמישי ב-20:30, שידור ישיר בספורט2): "אסור לשחרר אותו בשום מצב, זו תהיה מכת מוות. כשהגעתי לא חשבתי שזה מה שיהיה". סירושטיין צפוי לפתוח

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיימה הערב את האימון המסכם לקראת משחק הגומלין נגד צ'יחורה סצ'חרה הגיאורגית (חמישי ב-20:30, שידור ישיר בספורט2), במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית. המשחק הראשון הסתיים בתיקו מאופס, כך שכל תוצאת תיקו עם שערים תגרום להדחתה של בית"ר ותשלח את צ'יחורה לשלב הבא. יחד עם זאת בבירה מאמינים שיש ביכולתם לנצח את המשחק לקראת מפגש הקשה נגד מאריבור הסלובנית בסיבוב הבא.


 

הבלם מיקי סירושטיין תורגל במהלך האימון בקישור על חשבונו של דוד קלטינס שנקע את הקרסול. מלבד זה, לוזון לא צפוי לערוך שינויים ב-11 כשההתלבטות היחידה שלו היא שאור אינברום שעלה מהספסל במשחק הראשון יקבל את המפתחות במקום יעקב בריהון. הבלם הספרדי קרלוס קוויאר שנפצע קלות בסיום המשחק הקודם, החלים לחלוטין ויפתח שוב לצידו של טל כחילה במרכז ההגנה. אופיר קריאף יפתח יחד בקישור האחורי והקשר הסלובקי אריק סאבו ישתף פעולה עם חברו יאקוב סילבסטר בחלק הקדמי. סאבו לא מסתיר את חוסר שביעות רצונו מהסחבת בכל הנוגע להעברת התשלום עליו לפאוק היוונית, ובקבוצה מקווים שזה לא ישפיע על יכולתו במשחק.

 
 

גיא לוזון פתח את דבריו במסיבת העיתונאים והתייחס למצבת הפצועים: "יש לנו כמה חוסרים. קלטינס נקע את הקרסול באימון ואני לא יודע מה מצבו. גם וארן לא כשיר לפתוח כי הוא היה פצוע בכל תקופת ההכנה. גם בסגל המצומצם שיש לנו, יש חוסרים. אנחנו לא חושבים כרגע הגנה, בשביל לעלות נצטרך לנצח את המשחק הזה".


מצב הקבוצה: "אין לי מה להתעסק במה היה קורה אם. כשלקחתי את בית"ר, לא חשבתי שהמצב יהיה כזה, אבל אין לי בעיה להתמודד עם זה. גם בהפועל תל אביב היה מצב שהיינו 10 או 12 שחקנים במשך כמה חודשים. חוסר ודאות לא עוזר לאף אחד. התפקיד שלנו הוא להיות מקצוענים ולהתמקד במטרה. לא ניתן לדברים שלא תלויים בנו להשפיע עלינו. עזבתי את הפועל רק אחרי שעלינו בקריית שמונה עם הנוער. נהנתי שם בתקופת הפירוק ובתקופה שלא היה כסף והייתה לי כמות קטנה של השחקנים. ברגע שהבסיס של העשרה שחקנים עזב, אז כאן כבר נגמר הסיפור מבחינתי".

 

לא ציפה שזה מה שיהיה. גיא לוזון (אודי ציטיאט)
 
 

שחרורו של ורד: "קו אדום מבחינתי זה לשחרר את עידן ורד, אסור לשחרר אותו מבית"ר ירושלים. הקבוצה כבשה המון שערים בעונה שעברה. פריירה, עזרא ושכטר כבשו או בישלו אחוז נכבד מהכמות. קח גם את עידן ורד, זה אומר שכל המוציאים לפועל לא יהיו וזו מכת מוות למועדון. עידן ורד זה השחקן שהכי מזוהה עם בית"ר כיום והוא האחרון שאנחנו צריכים לוותר עליו. אני לא מעמיד שום אולטימטום. אני עובד של האגודה ואני שמח להיות פה. אני בכלל לא חושב על עזיבה".


המחאה של הקהל: "אני יכול להשפיע על דברים שנמצאים בשליטה. כמות הקהל? זה לא בשליטה שלי. אני והשחקנים מקווים שיהיה כמה שיותר קהל בכל משחק. מה אני יכול לעשות? ברור שהיינו רוצים שהמצב יהיה אחרת ושהמגרש יהיה מפוצץ, אבל אין מה לעשות בנוגע לזה".

 
 

 "היינו רוצים שהמגרש יהיה מפוצץ מחר" (אודי ציטיאט)

 

מאמן צ'יחורה סצ'חרה אמר במסיבת העיתונאים: "התוצאה במשחק הראשונה הייתה הוגנת. יש לבית"ר שחקנים חדשים וזה לא פשוט להתחבר במהירות. ננסה לנצל את זה לטובתנו מחר. ננסה לשבש להם את המשחק, הם טובים במשחק המעבר".


כפי שכבר פורסם בשבוע שעבר, בבית"ר נערכים לכך שמרבית אוהדי הקבוצה יחרימו את המשחק, בשל התנהלות בעלי הקבוצה אלי טביב, שהתנתק מהמועדון ולא מוכן להשקיע כסף בקבוצה. עד כה נמכרו כמה עשרות כרטיסים בלבד, וכפי שצפו בהנהלת המועדון לפני מספר ימים, היציע המזרחי צפוי לא להיפתח כלל, בשל מיעוט הצופים.


הרכב משוער: איתמר ניצן, מתן פלג, קרלוס קוויאר, טל כחילה, אור זהבי, מיקי סירושטיין, אופיר קריאף, אריק סאבו, יעקב בריהון (אור אינברום), עידן ורד, יאקוב סילבסטר


מוקדם יותר הודיע המועדון על שיתוף פעולה שהולך ונרקם עם בית"ר נורדיה מליגה א' דרום. מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה מסר: "לאחרונה התקיימו פגישות ושיחות בין המועדון לבין נציגי בית"ר נורדיה. עלו נושאים שונים לגבי מחלוקות מהותיות אשר הובן והובהר כי ניתן לגשר על כולן. הרי כולנו אוהדי בית"ר ירושלים והאינטרס שלנו משותף, מגיעים לעשות טוב עבור המועדון מאהבה. בפגישה האחרונה שהתקיימה בבית וגן הוסכם בין נציגי נורדיה לביני, בשם המועדון, כי יחל מהלך של שיתוף פעולה מלא בין שני המועדונים בנושאים הבאים: קידום מחלקות הנוער והילדים לרבות בתי הספר לכדורגל, השאלת שחקנים ושיתוף פעולה מקצועי בין הקבוצות הבוגרות, קידום תכנים חינוכיים וערכיים ברוח תנועת בית"ר, יצירת תשתית לשנים הבאות במאמץ משותף כדי להביא את בית"ר ירושלים למקום בו היא נכונה וראויה להימצא".



לא מוכן לוותר על ורד. גיא לוזון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי