הפועל חיפה שוקלת לפנות לעכו לגבי החלוץ בן אז'ובל

בן אז'ובל
בן אז'ובל | לירון מולדובן

האדומים התעדכנו בהתפתחויות על מצבה של הקבוצה מהלאומית והיא עשויה לפעול. בסביבתו של פלקושצ'נקו זועמים על כץ: "לא יתכן ששכירי חרב מקבלים פי כמה וכמה ממנו". נמשכים המגעים עם גאדיר, חדידה ומשפתי חתמו

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה הלילה (בין רביעי לחמישי) לישראל לאחר מחנה אימונים בהולנד, וכעת תמשיך בהכנה לקראת המשחק הראשון בליגה האירופית ביום חמישי הבא כאשר הערב תתברר היריבה במשחק בין לאהיטי האיסלנדית לבין FH השוודית.

בחיפה אומנם הביעו שביעות רצון מהעבודה במחנה האימונים אך מבינים כי חזרו בחיסרון משמעותי עם עזיבתו של הקפטן עדן בן בסט. גם לפני המחנה רצו במועדון להתחזק בחלק ההתקפי וכעת מתכוונים להתחזק לפחות בשני שחקני התקפה נוספים. בראש הרשימה נמצא חלוץ הפועל באר שבע מוחמד גאדיר, שאינו בתוכניות של ברק בכר. בחיפה כבר פנו בעניין לאלופה והופתעו לגלות שבעלי באר שבע אלונה ברקת דורשת פיצוי של מעל 100 אלף דולר. בחיפה הבהירו כי אין בכוונתם לשלם סכום כזה, במיוחד לאור העובדה שגם שכרו של גאדיר מגיע לכ-200 אלף דולר. מאידך בחיפה מבינים כי גאדיר משמעותי מאוד בליגה האירופית ולכן ינסו לעשות מאמצים בכדי להגיע לפשרה ולהעביר את גאדיר במהרה לקבוצה.

במקביל, בהפועל חיפה שמעו על ההתפתחויות בהפועל עכו ועל כך שהעירייה תהיה אחראית מעכשיו על המועדון וכעת בקבוצה שוקלים לפנות לגבי צירופו של החלוץ בן אז'ובל. במחזיקת הגביע סבורים שאם העמותה החדשה, שתנהל את הקבוצה מהלאומית, לא תדרוש סכום גבוה, יהיה אפשר להחתימו.

מי שכן חתמו בקבוצה הם גיא חדידה (23) וגיא משפתי (28). חדידה, שנבחן בקבוצה במהלך התקופה האחרונה, הרשים את קלינגר באימוני טרום העונה ואף כבש שער יפה נגד קריית שמונה במשחק אימון. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב והיה מלך השערים של קבוצת הנוער. בשנה האחרונה, שיחק בבית"ר תל אביב רמלה. גיא משפתי הצטרף ממרמורק, ויכול לשמש במספר תפקידים בהגנה. שניהם חתמו לעונה אחת ולמועדון יש אופציה לשתי עונות נוספות.

החלוץ היווני ת'נאסיס פאפאזוגלו הגיע ארצה ויצטרף מחר לאימוני הקבוצה. החלוץ שנחת בתחילת השבוע במחנה האימונים בהולנד ואף שותף במשחק האימון מול זולטה עשוי להיות הזר השישי של הקבוצה. במועדון אמרו כי ההחלטה האם להחתימו תתקבל בימים הקרובים. כידוע, בקבוצה רוצים להתחזק גם במגן שמאלי נוסף מעבר לחן דילמוני שחתם בקבוצה.

פלקושצ'נקו.
פלקושצ'נקו. "אם תתקבל הצעה הולמת, הוא יחתום באהבה" (דני מרון)

במקביל, במועדון סיפרו בימים האחרונים על הרצון להציע חוזים חדשים לשוער ארנסטס שטקוס ולקשר הצעיר מקסים פלקושצנקו. בסביבתו של האחרון סיפרו כי טרם הגיעה הצעה משודרגת מהבעלים יואב כץ. נציגו של פלקושצנקו, שחר גרינברג, התייחס לעניין ואמר: "אנחנו לא פוסלים כלום אבל כרגע לא קיבלנו שום הצעה. אם יואב ייתן למקסים הצעה הולמת ונכונה שמכבדת את השחקן אז הוא יחתום באהבה. לא יתכן ששכירי חרב שמגיעים למועדון מקבלים פי כמה וכמה ממקסים, ואזכיר מה שקברניטי הפועל אמרו בעונה שעברה, שמקסים הוא נושא הדגל של המועדון. אם הוא נושא הדגל אז מדוע הוא מרוויח כמו אחרון שחקני הנוער?"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי