ההתאחדות הורידה את הפועל פתח תקווה לליגה א'

מסאי דגו
מסאי דגו | אריאל שלום

המועדון שנמצא בחובות של יותר מארבעה מיליון שקלים, לא עבר בבקרה התקציבית ויורד לליגה שלישית. בקבוצה יערערו על ההחלטה, דגו צפוי לעזוב. המועמדת ללאומית: מכבי הרצליה

(גודל טקסט)
זה היה צפוי. הפועל פתח תקווה קיבלה הערב הודעה מההתאחדות לכדורגל ומהבקרה התקציבית שבה נאמר כי היא לא תוכל לפתוח את העונה בליגה הלאומית ותשחק בליגה א'. הסיבה: אי אישור תקציב הקבוצה לעונת המשחקים הקרובה.


בהודעה של ההתאחדות נכתב: "בהתאם להוראת סעיף 11 ב' לתקנון הבקרה התקציבית, הגיעה מליאת הרשות למסקנה כי אין לאשר את תקציב קבוצתכם. בהתאם לתקנון סעיף 11 ב' לתקנון בקרת התקציבים, הריני מביאים לידיעכם, כי אין היענות לדרישות הרשות בתוך 7 ימים, משמעותה אי אישור תקציב הקבוצה אשר יגרור, אוטומטית, ירידה לליגה א".


כידוע פתח תקווה נמצאת בקשיים כלכליים ובחובות של למעלה מארבעה מיליון שקלים והקבוצה אינה יכולה להתגבר על החובות במיוחד כשיו"ר הקבוצה דורון גלנט, הורחק לשנה על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. בקבוצה מתכוונים לפנות לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בכדי לשנות את ההחלטה ולהשאיר את הקבוצה בליגה השנייה. מי שצפויה לעלות על חשבונה של פתח תקווה היא מכבי הרצליה. אגב לפני שבוע וחצי מינתה פתח תקווה את מסאי דגו למאמנה החדש וכעת אם הקבוצה תרד לליגה השלישית, נראה כי המאמן לא יישאר בתפקידו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי