מנדג'ק יגיע ביום שני ויחתום לעונה עם אופציה במכבי חיפה

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | AFP

הקשר הקמרוני צפוי לנחות בישראל לקראת השאלה עם אפשרות לרכישה, כשבמקביל מחכים הירוקים לאישור מאוחנה לגבי עידן ורד. גם אולסק עדיין ברשימות. במועדון מרוצים מאלאך: "מאמינים בצוות ההולנדי"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה ביום שישי לישראל לאחר מחנה אימונים של 12 ימים בהולנד והשבוע תחדש הקבוצה את אימוניה ותתחיל בהכנות לקראת המשחק הרשמי הראשון של העונה ביום שבת מול מכבי נתניה. במועדון הירוק הביעו שביעות רצון מההכנות ומהמחנה אך טוענים כי עדיין ישנה עבודה רבה לצוות המקצועי בכדי להחזיר את הקבוצה לצמרת של הכדורגל הישראלי. "כבר מתחילת הקיץ הצהרנו שיש לנו אמונה שלמה בצוות ההולנדי בראשותו של מוחמד אלאך ואנחנו מרוצים מהעבודה", אמרו במועדון.

אגב אלאך, הוא והמאמן פרד רוטן כבר ערכו פגישת עבודה מסודרת בשבוע שעבר עם המנכ"ל אסף בן דב ועם הנשיא יעקב שחר ופירטו את הנעשה במועדון מאז תחילת האימונים. אלאך בין השאר ביקש לסיים את הסאגה סביב החתמתו של הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק והוא ינחת כבר מחר (שני) אחרי הצהריים בישראל, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת. הוא יגיע בהשאלה בחינם מספרטה פראג ולירוקים תהיה אופציית רכישה.

שחקן נוסף שבקבוצה מקווים לראות בקרוב הוא קשר בית"ר ירושלים עידן ורד. בחיפה כבר הגיעו להסדר לגבי תנאי חוזהו של השחקן וכעת ממתינים לאישור שיגיע ממחזיק זכויות הניהול בבית"ר, אלי אוחנה. לא מן הנמנע כי כבר בימים הקרובים תיערך שיחה נוספת בין שחר לאוחנה בכדי לסכם על המעבר.


מנדג'ק. המעבר קרוב (AFP)

שחקן נוסף שעליו טרם ויתרו בחיפה הוא קשר מכבי נתניה ניקו אולסק. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אולסק היה מהראשונים ברשימה של אלאך ובחיפה מנהלים משא ומתן ארוך מול מכבי נתניה. בחיפה הציעו בתחילה את שון וייסמן תמורת אולסק, ואילו נתניה דורשת גם סכום כסף שאותו הירוקים לא מוכנים לשלם. לאחרונה דובר כי לא מן הנמנע שיוצע שחקן נוסף לנתניה, שעל פי הצוות המקצועי אינו צפוי לשחק העונה וייצא בהשאלה.

בנושא אחר, בחיפה מקווים כי קצב מכירת המנויים יעלה הילוך השבוע במיוחד לאחר הגעתם של ורד ומנדג'ק. "אין לנו ספק שהחתמתם של השניים תגביר את קצב מכירת המנויים", אמרו במועדון. עד עתה נמכרו כ-9,000 מנויים לקראת העונה הקרובה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי