הפועל חיפה רוצה לצרף את שון גולדברג לפני סוף השבוע

דור מלול, שון גולדברג
דור מלול, שון גולדברג | דני מרון

המגן לא נמצא בתוכניות של מכבי תל אביב וייתכן שתאפשר למחזיקת הגביע לקבל אותו ללא דמי השאלה ועם אופציה לרכישה בתום העונה. קלינגר ינסה להביא גם את צ'יבוטה אם לא יעבור לבני יהודה, פאפאזוגלו נחת ויחתום

(גודל טקסט)

לאחר מחנה אימונים בשבוע שעבר בהולנד, הפועל חיפה חזרה לאימונים בישראל ותמשיך את ההכנות לקראת המשחק ביום חמישי מול FH האיסלנדית. במועדון ממשיכים לעסוק בעיקר בשחקני הרכש שיצטרפו לקראת המשחק, כאשר הקבוצה יכולה להודיע על צירוף שני שחקנים חדשים יממה לפני המשחק.

במועדון הצהירו כי המטרה היא להתחזק בחלק ההתקפי וגם בעמדת המגן השמאלי. בעמדת המגן, המועמד המוביל הוא שחקן מכבי תל אביב שון גולדברג. האחרון אינו בתוכניות של הצוות המקצועי אצל הצהובים ולכן בחיפה ינסו להביאו כבר השבוע בכדי לנסות ולרשום אותו לקראת המשחק. בכרמל מאמינים כי מכבי תל אביב לא תדרוש דמי השאלה, וחיפה אף תקבל אופציה לרכישה בסוף העונה. במידה וגולדברג לא יצורף יבדקו בקבוצה גם את האופציה של סאן מנחם שנראה כי צפוי לצאת גם העונה בהשאלה.

בעמדת החלוץ, קלינגר רוצה את חלוץ הפועל באר שבע מוחמד גאדיר, אך שכרו של השחקן והרצון של הפועל באר שבע לקבל דמי העברה מונעים בשלב זה את העסקה. בחיפה הבהירו כי או שגאדיר עצמו יצטרך להתגמש לאור העובדה שהוא חוזר לאחר פציעה ארוכה, או שאלונה ברקת תתגמש ותוריד משמעותית את דמי העברה של השחקן. שחקן נוסף שנמצא במעקב הוא מאוויס צ'יבוטה. גם הוא לא נמצא בתוכניות של מכבי תל אביב, שמעוניינת להעבירו בעסקת טרייד לבני יהודה, אך אם העסקה לא תצא לפועל האדומים ינסו להשאילו לעונה הקרובה.

שון גולדברג מול הפועל חיפה. צפוי להיות מושאל לעונה (דני מרון)
שון גולדברג מול הפועל חיפה. צפוי להיות מושאל לעונה (דני מרון)

מי שצפוי לחתום ולהיות בסגל ביום חמישי הוא החלוץ היווני תאנסיס פאפאזוגלו. האחרון הרשים את הצוות המקצועי במחנה האימונים ובסוף השבוע נחת בישראל. במועדון מאמינים כי ההודעה הרשמית תצא ביומיים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי