רשמית: הפועל חדרה קיבלה אישור לשחק בליגת העל

ניסו אביטן
ניסו אביטן | ערן לוף

בית הדין של ההתאחדת קבע שהעולה החדשה תוכל לפתוח את העונה גם ללא ניהול תקין אם תגיש את תקציב המינימום. הבלם ימריקוב ינחת להתרשמות, דמצ'בסקי שוחרר. רגשות מעורבים בקבוצה אחרי ההפסד למילואי לך פוזנן

(גודל טקסט)

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל קיבל היום (ראשון) את עמדתה של הפועל חדרה בנושא דרישתה של הבקרה התקציבית, לפיה במידה שלקבוצה לא יהיה ניהול תקין, היא לא תוכל לשחק בליגת העל. על פי החלטת בית הדין, תוכל חדרה לפתוח את העונה ללא ניהול תקין במידה שתגיש את תקציב המינימום לבקרה התקציבית ותעביר את הערבויות הכרוכות לכך.

כפי שכבר פרסמנו, חדרה כבר העביר את תקציב המינימום לבקרה התקציבית ובימים הקרובים צפויה להעביר ערבויות בסך מעל למיליון שקלים. "לא היה לנו שום חשש וכבר מראש ידענו שבית הדין יבטל את הדרישה המוזרה של הבקרה התקציבית", אמרו בחדרה לאחר הדיון. בחשבון הפייסבוק של הקבוצה נכתב: "הבטחנו וקיימנו!!! מתחילת הדרך הבהרנו והבטחנו שנשחק בליגת העל וכך יהיה. אנחנו ממשיכים להתרכז בהכנות מקצועיות ונגיע מוכנים". בקבוצה הוסיפו כי כעת הם קוראים לאוהדים להתעורר ולרכוש מנויים לעונה ההיסטורית בליגת העל.

 

בהפועל חדרה לקחו ברגשות מעורבים את ההפסד 2:1 במשחק האימון הראשון במחנה האימונים בפולין לקבוצת המילואים של לך פוזנן. מצד אחד במועדון התרשמו מחצי השעה הראשונה, אז שיחק ההרכב הראשון שרובו צפוי להיות ההרכב הפותח בליגה, אז הגיעה הקבוצה למצבים רבים מצבים והחמיצה, כאשר גם חסרונו של החלוץ הברזילאי לוסיו הורגש היטב לאחר שלא שיחק בגלל פציעה קלה. במחצית השנייה כבר נכנסו השחקנים המחליפים וחדרה הייתה הרבה פחות טובה.




במועדון גם הסבירו כי העובדה שהשוער הראשון של הקבוצה אוסטין אג'ידה נשאר בארץ השפיעה על משחק ההגנה. מי שעוד לא הרשים הוא הבלם המקדוני אלכס דמצ'בסקי שאף שוחרר בסיום המשחק. למרות זאת, בחדרה לא איבדו תקווה להתחזק בבלם זר וכבר ביממה הקרובה ינחת להתרשמות הבלם האוקראיני מקסים ימריקוב.


ימריקוב בן ה-27 גדל בשחטאר דונייצק, אבל לא הגיע לקבוצה הראשונה וברוב שנותיו שיחק בליגות באוקראינה ובבלארוס. במהלך העונה האחרונה עבר השחקן לקבוצת ארמיס הקפריסאית שסיימה במקום השמיני בארצה. ימריקוב אף שיחק בנבחרות הצעירות של אוקראינה וינסה להרשים כעת את המאמן ניסו אביטן. האוקראיני יכול לשחק הן בעמדות הבלם האחורי וגם כמגן ימין. בינתיים הקבוצה תזכה ליום מנוחה במחנה ותצא ליום מרוכז בברלין. מחר תחזור הקבוצה לאימונים וביום רביעי תערוך משחק אימון נוסף מול אומוניה ניקוסיה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי