אקנאס תובעת את בית"ר, אוחנה מסרב למכור את ורד

פול אדגר
פול אדגר | דני מרון

הקבוצה הפינית ממנה הושאל פול אדגר דורשת 40 אלף יורו עבור דמי אימון ודמי סולידריות, על אף שהאופציה לרכישתו לא מומשה. מחזיק זכויות הניהול מתעקש על השארת הקפטן כל עוד לא ייקלע המועדון למצב חירום

(גודל טקסט)

זה לא חדש שבית"ר ירושלים נמצאת במצוקה כלכלית לא פשוטה, אבל היום נחתה צרה נוספת בנדון כשבמועדון התקבל מכתב רשמי מפיפ"א ובו דרישה של אקנאס הפינית, קבוצתו של הקשר פול אדגר, להעביר לה תשלום של 40 אלף יורו בעבור דמי אימון ודמי סולידריות.

ראשי אקנאס מציינים בפנייתם כי למרות שבית"ר לא מימשה בסופו של דבר את אופציית הרכישה של אדגר, היא עדין מחויבת להעביר תשלום בשל העובדה כי לשחקן טרם מלאו 23. בבית"ר יבחנו את הפנייה בעזרת היועצים המשפטיים של המועדון ולאחר מכן יוחלט כיצד לנהוג בנושא.

בתוך כך צפוי השבוע המועדון לנסות ולהעביר את תקציב הקבוצה לשנה הקרובה בבקרת התקציבים, כאשר כבר עתה ברור שלא כל החוזים של שחקני הסגל הנוכחי יוכלו לקבל את אישור הבקרה. המשחק הקרוב של הקבוצה יהיה ביום ראשון הבא נגד מכבי תל אביב במסגרת גביע הטוטו ועדין לא ידוע איזה סגל יעמוד לרשות המאמן גיא לוזון.

כפי שכבר פורסם בשבוע שעבר, ינסה מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה להעביר כמעט בכל מחיר את חוזהו של הקשר עידן ורד ובכך לאפשר לו לשחק כבר במשחק הקרוב. למרות פרסומים כאלה ואחרים שעסקת העברתו של עידן ורד למכבי חיפה קרובה לסגירה, בבית"ר מבהירים כל הזמן כי לא כך הם פני הדברים. "מבחינת אלי אוחנה, לשחרר את עידן ורד מבית"ר יהיה המוצא האחרון וזה יקרה רק אם המועדון יקלע למצב חירום של ממש", אמר גורם במועדון.


ורד (במרכז). אוחנה ימכור רק אם ייקלע למצב חירום (דני מרון)

"המועדון הזה שייך בסופו של דבר לאלי טביב והוא זה שאחראי להזרמת הכספים ותפעול הקבוצה. אף אחד לא מתרגש מההצהרות המגוחכות של טביב על התנתקות מהקבוצה. טביב מדבר כאן עם גורמים במועדון ארבע פעמים ביום וכולם יודעים שהוא ממשיך להיות מעורב. אם בית"ר תתרסק או תתפרק, הכתם הזה יהיה על שמו של טביב בלבד", הוסיף הגורם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי