ב"ש בהגרלת האלופות, פורסמו יריבות אפשריות למכבי ת"א ולהפועל חיפה

הפועל באר שבע
הפועל באר שבע | דני מרון

עוד לפני צמד המפגשים מול דינמו זאגרב, תדע ב-13:00 אלופת ישראל מי תהיה היריבה הבאה שלה, בין אם תעלה שלב או תפסיד. ב-15:00: הצהובים עשויים לפגוש את בשאקשהיר החזקה, סט גאלן או דונדאלק, האדומים את באזל

(גודל טקסט)

 עוד לפני שנשמעה שריקת הפתיחה לראשון מבין שני המשחקים של הפועל באר שבע, מחר מול דינמו זאגרב הקרואטית בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות (שלישי, 20:00, ישיר בספורט1HD) היא כבר תדע היום בצהריים (החל מ-13:00) מי תהיה יריבתה הבאה בסיבוב המוקדמות השלישי – בין אם במוקדמות ליגת האלופות ובין אם במוקדמות הליגה האירופית.

דריכות אין כמובן בבאר שבע. סקרנות יש, אך במידה סבירה. בכל זאת, הסיכוי שכדורגלן ישראלי ינחת כאן קיים, מה שמזכיר את מרואן קבהא, שצמד המשחקים שלו בעונה שעברה עם מאריבור הסלובנית החזיר אותו לכדורגל הישראלי – וגם פילס את דרכו לנבחרת. הפעם מדובר בשני שחקנים שממילא נכללים בסגל המורחב שלנו: מואנס דאבור וניר ביטון.

דאבור והקבוצה האוסטרית רד בול זלצבורג מחכים לדעת מאיזה מפגש תצא היריבה שלהם בסיבוב המוקדמות השלישי, בעוד ביטון והקבוצה שלו סלטיק צריכים עוד לדלג מעל רוזנבורג הנורווגית. אפשרות נוספת היא מפגש (נוסף) מול האלופה הבולגרית לודוגורץ, בשורותיה משחק הברזילאי לוקאס סאשה, ששימש בעבר קפטן הפועל ת"א. לודוגורץ תפגוש בסבוב השני את וידאוטון ההונגרית, ויחסי הכוחות כאן ברורים.


מואנס דאבור יזכה להתארח לראשונה בקריירה בטרנר? (AFP)

הפועל ב"ש, כמו גם זאגרב, נמצאות בקטגוריה של הקבוצות שלא יהיו מדורגות בסיבוב הבא. אפשרויות נוספות עבורן הן לגיה ורשה הפולנית המדורגת, שתפגוש את ספרטק טרנבה הסלובקית; קוקסי האלבנית, שתשחק מול קרבאח האזרית; או אסטנה הקזחית שתשחק מול מידטיילנד מדנמרק (אשר פתחה את העונה בארצה עם נקודה משש אפשריות).

המשחקים בסיבוב הבא יתקיימו בימי שלישי ורביעי, 7-8 באוגוסט ומשחקי הגומלין כעבור שבוע. הפסד באר שבעי בצמד המשחקים עם זאגרב ישלח אותה לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, שם היא תהיה מדורגת ומלבד אפואל ניקוסיה, היא לא צריכה להיות מבוהלת משום קבוצה. האפשרויות: ספרטק יורמלה (לטביה) – לה פלוריטה (סן מרינו), דה ניו סיינטס (וויילס) – לינקולן (גיברלטר), ויקינגור (איי פארו) – טורפדו קוטאיסי (גאורגיה).

צומצמה רשימת היריבות האפשריות של מכבי ת"א והפועל חיפה בליגה האירופית
גם סגנית האלופה מכבי תל אביב ומחזיקת הגביע הפועל חיפה יתעניינו היום בהגרלת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, עוד לפני שהחלו את הסיבוב השני. בשעה 15:00 יקוו הצהובים לא לקבל את הלהיט הטורקי בשאקשהיר מאיסטנבול והאדומים מחיפה את אטאלנטה האיטלקית או את באזל השווייצרית, אך לפחות נמנעה מסביליה הספרדית שזכתה בחמש השנים האחרונות שלוש פעמים בגביע.


יוסיפ איליצ'יץ', מכוכבי אטאלנטה. בקרוב בישראל מול הפועל חיפה?

אם מכבי ת"א תדלג מעל המשוכה הסרבית רדניצ'קי, היא תהיה מדורגת גם בסיבוב השלישי ומלבד בשאקשהיר תוכל לפגוש את המנצחת במפגש בין טובול קוסטנאי הקזחית לפיוניק הארמנית, דוניאסקה שטרדה הסלובקית לדינמו מינסק הבלארוסית, סט. גאלן השוויצרית או סרפסבורג הנורבגית, דונדאלק האירית או א.א.ק לרנקה הקפריסאית וכאמור בשאקשהיר הטורקית.

למחזיקת הגביע הגרלה קשה יותר. החיפאים, שחוזרים לזירה האירופית אחרי 19 שנים, לא מדורגים, ואם בהגרלת הסיבוב השני היה להם מזל לקבל את FH האיסלנדית, הרי שהפעם היא עלולה להיתקל בשמות כמו גנק הבלגית (אם תגבור על יריבה מלוקסמבורג), בראגה הפורטוגלית, פאוק היוונית או באזל השוויצרית, פרטיזן בלגרד הסרבית בהנחה שתעבור את טראקאי הליטאית וכאמור אטאלנטה האיטלקית אם תגבור על סראייבו הבוסנית.

הסיבוב השלישי בליגה האירופית יתקיים ביום חמישי, 9 באוגוסט, והגומלין כעבור שבוע. גם במקרה הזה הגרלת הפלייאוף תתקיים לפני המשקים הראשונים בסיבוב השלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי