דיא סבע ימריא היום להתרשמות ברובין קאזאן הרוסית

דיא סבע
דיא סבע | מאור אלקסלסי

כוכב מכבי נתניה החליט לבחון מקרוב את האופציה לשחק ברוסיה, אחרי שהוגשה הצעה על סך 1.8 מיליון יורו וחוזה שנתי של 600 אלף יורו לעונה. נציגיו של דן גלזר מנסים להעבירו ממכבי תל אביב, שמסרבת בשלב זה לשחררו

(גודל טקסט)

האם דיא סבע מצא את התחנה הבאה שלו בקריירה? כוכב מכבי נתניה, שמזה זמן רב במועדון מבינים כי יימכר וישחק בעונה הבאה באירופה, החליט לצאת לרוסיה וישהה במשך 48 שעות ברוסיה כדי להתרשם מרובין קאזאן, בעבר קבוצתו של ביברס נאתכו. כידוע, הרוסים הציעו למכבי נתניה 1,800,000 יורו בעבורו עם שכר שנתי של 600,000 יורו לסבע, אך האחרון מתלבט בנוגע להצעה ולאחר מסע שכנועים, היום הוא ימריא להתרשמות.

במקביל, מכבי נתניה ממשיכה בניסיונותיה להשיב את דן גלזר לקבוצה. אחרי עונת השאלה מוצלחת מאוד, בשבועות האחרונים מנסים בעיר היהלומים לשכנע את ראשי מכבי תל אביב למכור את הקשר, שעד כה לא זכה לקרדיט בשני המשחקים הראשונים במוקדמות הליגה האירופית תחת המאמן החדש ולאדן איביץ'.

גלזר היה מעמודי התווך הקישור הנתנייתי בעונה שעברה והוא מבוקש על ידי סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה על אף שגברו הסיכויים שניקו אולסק יישאר. נציגי השחקן טוענים בשלב זה שמכבי תל אביב מסרבת לשחררו, אולם גם הוסיפו שאם יימכר בסופו של דבר להערכתם יהיה זה בסכום שינוע סביב 400 אלף יורו. נציגי השחקן מנסים להגיע למתווה שיאפשר את מכירתו, אך יש לציין שהשחקן, למרות שטרם שותף תחת המאמן הסרבי החדש, לא ויתר לחלוטין על האפשרות להישאר במכבי תל אביב. 

גלזר יסיים את חוזהו בתום העונה הקרובה וזו אחת הסיבות שנציגיו מאמינים באפשרות להעבירו לנתניה. בכל אופן, גלזר לא מסומן כאחד מאלו שיעברו בטרייד לבני יהודה תמורת מאור קנדיל ובמכבי תל אביב כאמור אין כוונה לשחררו לפחות עד שיימצא קשר אחר למרכז השדה.


גלזר לצד אצילי ושכטר על ספסל מכבי תל אביב (אודי ציטיאט)

בתוך כך, הבלם דולב אזולאי חתם במועדון לעונה אחת, עם אופציה לשלוש עונות נוספות, באמצעות סוכנו אדם קידן. "שמח לחתום בליגת העל ובמועדון גדול כמו מכבי נתניה", אמר אזולאי. "לאחר מחנה אימון נפלא עם השחקנים והצוות המקצועי, גיליתי בית חם ואני בטוח שאתרום מיכולתיי להצלחת הקבוצה. יאללה נתניה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי