הרכש השני: ג'ורג' מנדג'ק חתם לעונה אחת במכבי חיפה

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | מכבי חיפה, רשמי

הקשר הקמרוני עבר את הבדיקות והצטרף רשמית לעונה עם אופציה לעונה נוספת, במועדון החמיאו לאלאך: "לקח לו זמן, אבל זה השחקן המתאים". סאן מנחם ככל הנראה ייצא להשאלה נוספת. וגם: טכנולוגיה חדשה הושקה

(גודל טקסט)

הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק, שהגיע אתמול לישראל והתקבל בחמימות על ידי אוהדי הירוקים שחיכו לו בשדה התעופה, חתם הערב (שלישי) במכבי חיפה. מוקדם יותר היום עבר השחקן, שהפתיע כאשר צבע חלק משערו בירוק, בדיקות רפואיות בהצלחה והצטרף לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

בקבוצה מהכרמל אופטימיים לגבי הקמרוני ואמרו הבוקר: "חיפשנו קשר אחורי ואנחנו שמחים שהוא פה. למוחמד אלאך לקח זמן עד שמצא את השחקן המתאים אבל הוא מצא בדיוק מה שחיפש. אנחנו גם רואים את החיבור הראשוני של מנדג'ק עם הקהל ואנחנו מקווים שזה יחזיק לאורך זמן".

שחקני מכבי חיפה יגיעו הערב למתחם כפר גלים לראשונה מאז חזרתם ממחנה האימונים בהולנד. לאחר המחנה חלק מהשחקנים עוד נותרו לחופשות פרטיות בהולנד, אולם היום כבר כולם ייתייצבו לפתיחת ההכנות למשחק הרשמי הראשון ביום שבת במסגרת גביע הטוטו מול מכבי נתניה.

במהלך היום יקבלו חלק מהשחקנים הודעה כי הם אינם בתוכניות של הצוות המקצועי, אולם לפחות לשחקנים הצעירים יש ביקוש. המגן יונתן לוי צפוי לעבור בהשאלה להפועל חדרה, המגן יהב גורפינקל מבוקש בהפועל נצרת עילית וההחלטה המשמעותית ביותר תהיה באשר לעתידו של המגן סאן מנחם. בעמדת המגן השמאלי כעת יש לחיפה גם את רמי גרשון וגם את עומרי בן הרוש שמחזיק בחוזה גבוה וזה ככל הנראה ייאלץ את הירוקים להודיע למנחם שייצא לעונה נוספת בהשאלה. המגן מבוקש גם בהפועל חיפה וגם במכבי נתניה ולא מן הנמנע כי אם יוחלט להשאילו אז הוא יוצע בפעם האחרונה כחלק מעסקת ניקו אולסק ליהלומים.


קבלת פנים חמה אתמול בשדה התעופה. מנדג'ק (יוני אריאלי)

הירוקים ינסו לקדם גם את עסקת העברתו של עידן ורד. העובדה שהקשר כבר הודיע לאנשי בית"ר ירושלים כי אינו מעוניין להישאר ורוצה לעבור לירוקים צפויה לקדם את העסקה.

במקביל, המועדון הודיע על שיתוף פעולה עם חברת HYPE, שהשיקה היום מערכת טכנולוגית מיוחדת שאמורה לשדרג את חוויית הצפייה במשחקים. מעכשיו ובעקבות השדרוג ניתן יהיה לשמוע כל דבר שיקרה במגרש, כולל שיחות של השחקנים בזמן המשחק. חידוש נוסף שהוכרז הוא אפליקציה מיוחדת לקשר בין האוהדים למועדון, כשעל הפרק נמצאים דברים נוספים שעדיין לא נחשפו.

בחיפה מציינים שלמרות ההוצאות הכספיות שהמערכות האלו דורשות, בעתיד הן יכניסו כסף לקופת המועדון. בנוסף במועדון סיפרו כי כבר בימים אלה עובדים על טכנולוגיות חדשות שיעזרו לקבוצה גם מבחינה מקצועית כגון שיפור השחקן וגם שיפור הכדורגלן ומניעה מפציעות. נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, שהגיע להשקה מלווה בסגנו עוזי מור היה נרגש ואמר: "אנחנו ראשונים בחדשנות ובכל דבר. המערכת היא דבר שאמור להכניס לנו כסף עתידי ולשדרג את איכות הצפייה ודברים נוספים שקשורים לפרמטרים שמעניינים אותנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי