צפו בתקציר: הפועל באר שבע הושפלה 5:0 על ידי דינמו זאגרב

יאניס אנסטיס
יאניס אנסטיס | אודי ציטיאט

האלופה פתחה את הסיבוב השני במוקדמות האלופות בצורה איומה, עם יכולת בלתי נסלחת של החלק האחורי ובעיקר של השוער אנסטיס. הקפטן אדמי כבש צמד (51, 62), חאירוביץ' (22) אורשיץ' (28) וחודזיץ' (83) השלימו

(גודל טקסט)
ספק אם הפועל באר שבע חשבה על פתיחה איומה יותר לסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. האלופה הישראלית הושפלה הערב 5:0 באצטדיון מקסימיר על ידי דינמו זאגרב, ותחזור לישראל עם תוצאה שלא ממש משאירה לה סיכוי לגומלין. שחקניו של ברק בכר הציגו יכולת איומה ולא אופיינית, במיוחד בחלק האחורי, כשהאשם העיקרי בשערים היה השוער היווני יאניס אנסטיס.



זה דווקא התחיל טוב בדקות הראשונות עבור האדומים מהנגב ובן שהר אפילו הגיע להזדמנות מול השוער דניאל זגוראץ', אך בדקה ה-22 הגיע ה-0:1 הקרואטי. כדור ארוך הגיע לאיזט חאירוביץ', שהשתלט עליו ברחבה, התגבר על מאור מליקסון ובעט למסגרת. הכדור דווקא הגיע לאנסטיס, אך היווני הדף רע מאוד והוא נכנס לשער. שש דקות לאחר מכן היה זה אמר גויאק שבעט כדור שטוח מקצה הרחבה. שוב אנסטיס הדף רע מאוד ומיסלב אורשיץ' היה במקום כדי לתרגם את הריבאונד ל-0:2, איתו ירדו הקבוצות להפסקה.


בכר ניסה לשנות את המצב ובמחצית השנייה הכניס את חנן ממן על חשבון ז'וליאן סטו, אך זה לא ממש עזר לו וכבר בדקה ה-51 הגיע ה-0:3 לדינמו כאנסטיס הדף כדור חופשי, ההגנה לא הצליחה להשתלט על הריבאונד והשוער הדף גם אותו קצת פחות טוב, הדף את הריבאונד, הפעם רע, והקפטן אריאן אדמי היה במקום כדי לנעוץ את הריבאונד ברשת. בדקה ה-62 אדמי השלים צמד אחרי שבעט כדור מתוך הרחבה, אנסטיס שוב הדף רע, וטוב, אתם כבר מבינים לבד לאן זה הולך… 0:4.



אנסטיס. משחק איום ונורא של השוער היווני (אודי ציטיאט)


בכר הספיק לזרוק למערכה גם את טוני וואקמה ועדן בן בסט שוודאי ציפה להופעת בכורה קצת יותר משמחת, אבל זה לא ממש לקבוצה שלו ובדקה ה-83 חאירוביץ' הגביה כדור חופשי לרחבה, אף אחד מהאדומים לא היה במקום כדי להגיע אליו וארמין הודז'יץ' היה במקום כדי לנגוח אותו בקלילות לרשת ולקבוע 0:5 קרואטי משפיל במיוחד, שנשמר עד הסיום. ביום שלישי הבא (20:00) מחכה להפועל באר שבע משחק הגומלין באצטדיון טוטו טורניר, כשבין לבין בשבת (21:00, שידור ישיר בספורט1) מחכה לה משחק "אלוף האלופים" נגד מחזיקת הגביע הפועל חיפה, בתקווה להתאושש מההתפרקות שחוותה הערב בזאגרב.

 


האוהדים האדומים. הם הופיעו למשחק, הקבוצה שלהם קצת פחות (אודי ציטיאט)


הרכבים
הפועל באר שבע: יאניס אנסטיס, בן ביטון, לואי טהא, שיר צדק, אורן ביטון, ז'וליאן סטו (חנן ממן 46), ג'ון אוגו, דן איינבינדר (עדן בן בסט 73), חן עזרא (טוני וואקמה 54), מאור מליקסון, בן שהר.


דינמו זאגרב: דניאל זגוראץ', פטאר סטויאנוביץ', אמיר דילאבר, קווין תיאופיל-קתרין, מרין לאובץ', אריאן אדמי, איזט חאירוביץ' (איבן פיוליץ' 85), דני אולמו, אמר גויאק, מיסלב אורשיץ'(מריו שיטום 74), מריו בודימיר (ארמין חודז'יץ' 70).


 


מהלך המשחק
דקה 1: הזדמנות לקרואטים כבר בהתקפה הראשונה. כדור רוחב הגיע לאולמו שבע ממרכז הרחבה, איינבינדר גלש טוב והציל.


דקה 9: אורן ביטון הגביה ממרכז המגרש כדור מצוין לשהר, שהתגבר על שני שחקני הגנה והפרץ לרחבה, אך נעצר על ידי השוער הקרואטי.



שהר. לא הצליח לנצל את ההזדמנות (אודי ציטיאט)


דקה 22, 0:1 לדינמו זאגרב! כדור ארוך הגיע לחאירוביץ', שהשתלט עליו ברחבה, התגבר על מליקסון ובעט למסגרת. אנסטיס הדף רע מאוד והכדור נכנס לשער.



הקרואטים חוגגים את השער של חאירוביץ' (אודי ציטיאט)


דקה 28, 0:2 לדינמו זאגרב! גויאק בעט כדור שטוח לשער, שוב אנסטיס הדף רע מאוד ואורשיץ' היה במקום כדי לדחוק את הכדור לרשת.


דקה 35: מצב טוב להפועל באר שבע. כדור קרן הגיע לשהר שניסה לנצל יציאה טובה של השוער בחצי מספרת, אך הכדור הורחק מהקו.



עזרא והאלופה מאוכזבים מהפיגור הכפול (אודי ציטיאט)


דקה 46: בכר הכניס למחצית השנייה את ממן על חשבון סטו.


דקה 51, 0:3 לדינמו זאגרב! אנסטיס הדף כדור חופשי, ההגנה לא הצליחה להשתלט על הריבאונד והיווני הדף את הריבאונד, הפעם רע, ואת הריבאונד השני הקפטן אדמי כבר תרגם לשער.


דקה 53: הזדמנות טוב לב"ש. אורן ביטון הגביה כדור חופשי נהדר לרחבה, שהר נגח למסגרת אך לידיים של זגוראץ'.



אנסטיס מוציא עוד כדור מהרשת (אודי ציטיאט)


דקה 62, 0:4 לדינמו זאגרב! אורשיץ' הכניס כדור לרחבה לאדמי שבעט לשער, אנסטיס שוב הדף רע והקפטן הקרואטי הגיע ראשון לריבאונד כדי להשלים צמד קל.


דקה 83, 0:5 לדינמו זאגרב! חאירוביץ' הגביה כדור חופשי לרחבה וחודז'יץ' כבש את החמישי.



החלק האחורי של האדומים אובד עצות (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי