דן גלזר חתם על חוזה חדש לארבע שנים במכבי תל אביב

דן גלזר
דן גלזר | באדיבות נים גרופ

הצהובים הבטיחו את עתידו של הקשר שחזר מהשאלה. הקבוצה מאיצה הכנותיה למשחק בחמישי מול רדניצ'קי (20:00 בספורטHD1), איביץ' יבחר בין ריקן, גולסה וברסקי. טרם החליט אם יבצע שינויים. קנדיל על סף מעבר

(גודל טקסט)
אחרי שהחתימה אתמול את מתן חוזז עד 2021, מכבי תל אביב ממשיכה במגמה והיום חתם הקשר דן גלזר לארבע שנים במכבי תל אביב באמצעות סוכנו אבי נמני. גלזר בן ה-21, כזכור, שיחק בעונה החולפת במכבי נתניה והרשים. הוא אף העדיף לעבור הקיץ לקבוצה מעיר היהלומים, אך בסופו של דבר הובטח לו שיהיה העונה חלק מסגל הקבוצה.


לאחר החתימה אמר גלזר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד לחתום על חוזה ארוך טווח במכבי תל אביב. זה היה החלום הכי גדול שלי מאז ומתמיד. אני מקווה להמשיך להתקדם ולהשתפר, להשיג את כל המטרות האישיות והקבוצתיות ולהצדיק את האמון שניתן בי. מכאן חובת ההוכחה היא עלי".


מנכ"ל הצהובים בן מנספורד הוסיף: "אנו מאושרים מהדרך בה דן התפתח הן כאדם והן ככדורגלן בשנים האחרונות. כאחד שגדל במחלקת הנוער של המועדון, דן הוא דוגמא לשאיפה ולרצון שלנו לפתח שחקנים במחלקת הנוער ועד לקבוצה הבוגרת. לאחר שצבר ניסיון בליגת העל בעונה שעברה, דן הותיר רושם חיובי על צוות האימון החדש במהלך הקיץ ותפקד בצורה מצוינת מאז שב לסגל הקבוצה הבוגרת. היכולת של דן ככדורגלן אינה מוטלת בספק, אך מה שהרשים אותי יותר מכל, היא האישיות והחוסן המנטלי שלו. תכונות אלה, יחד עם היכולת שלו כשחקן, הופכות את דן לשחקן שצפוי לבלוט במכבי תל אביב".



מנספורד וגלזר לאחר החתימה (מכבי ת"א, רשמי)


במקביל, מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק סיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית ביום חמישי נגד רדניצ'קי ניש הסרבית (20:00 בספורט1HD), כשנראה כי מי שישוב להרכב הוא הקשר אייל גולסה שנעדר מהגומלין מול פרנצווארוש עקב וירוס שחטף ביום המשחק. ההסבר המקצועי להשבת גולסה להרכב על חשבון ברסקי הוא שנגד פרנצווארוש שחקני מרכז המגרש נתקעו ולא הצליחו ליצור בחלקים רבים של המשחק מעבר מהיר קדימה. עם זאת, לא בהכרח שרוסלן ברסקי שבלט מול ההונגרים יהיה זה שיירד לספסל כשגם נשקלת האפשרות לספסל את אבי ריקן.


 

מכבי ת"א ממשיכה להביע אמון בשחקני הבית שלה. דן גלזר חוזר מתקופת השאלה וחותם על חוזה חדש לארבע עונות בהצלחה דן @danglazerr @maccabitlvfc #maccabitlvfc #ipfl #winner #champion #yallamaccabi #goodluck

A post shared by nim.group (@nim.group) on



בנוסף, מלבד המאמצים למכירתם של פרדראג ראיקוביץ' ווידאר קיארטנסון לאירופה והמהלך להקפאת כרטיסו של כריסטיאן באטוקיו, בקבוצה מחפשים בלם וקשר זרים כשגם עמדת השוער מצריכה שינוי אם ראיקוביץ' יימצא מועדון אחר. שני שחקנים הנמצאים בעונה האחרונה לחוזיהם, יונתן כהן ושון גולדברג, אינם מוכנים בשלב זה לחתום על חוזה חדש ארוך טווח והם מבוקשים במספר מועדונים אחרים בהם הפועל חיפה.


במכבי תל אביב אמורים להשלים בקרוב את עסקת העברתו של המגן הימני של בני יהודה מאור קנדיל תמורת שלושה שחקנים – מדובר בדור ג'אן, שגיב יחזקאל ומאוויס צ'יבוטה. אם המהלך יושלם קנדיל אשר הרוויח 75 אלף דולר לעונה בשכונה אמור לשלש את שכרו ל-250 אלף דולר לא כולל מענקים. על פי מתווה העסקה, הבעלות על צ'יבוטה, סוהיל ארמלי וג'אן תהיה 50:50 בין בני יהודה והצהובים כשבנוסף יעבור שגיב יחזקאל בהשאלה לעונה לכתומים.



קרוב ללבוש צהוב. קנדיל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי