אלירן עטר וקיארטנסון צפויים לפתוח מול רדניצ'קי

אלירן עטר
אלירן עטר | אודי ציטיאט

מכבי תל אביב עשויה לפתוח במערך התקפי מול הסרבים (חמישי, 20:00, חי בספורט1), גם גולסה וייני באים בחשבון. איתי שכטר יקבל דקות בכורה בצהוב אחרי שהרשים באימונים האחרונים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תקיים הערב ב-19:00 את האימון המסכם בקריית שלום לקראת המשחק מחר (חמישי 20:00, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון בנתניה במוקדמות הליגה האירופית נגד רדניצקי ניש הסרבית.


הצוות המקצועי בראשות המאמן ולאדן איביץ' עבדו בימים האחרונים על הכרה מעמיקה יותר של היריבה המוכרת היטב למאמן הצהוב. רדניצקי היא קבוצה שתבצע לחץ על שחקני מרכז המגרש ושחקניה ניחנים בכושר גופני גבוה. איביץ' מודע לנקודה החלשה של שחקניו המעבר האיטי קדימה לאחר לחץ היריב והמשחק שנראה לכאורה ללא תנופה ומחץ.


הנושא מתורגל כבר ממחנה האימונים בפולין והכוונה של המועדון לצרף בקרוב קשר 50/50 זר למרכז המגרש ולהוסיף גם בלם זר לצדו של ג'איר אמאדור.


בסביבת המועדון טוענים כי המצב מול השוער פרדראג ראיקוביץ' והחלוץ וידאר קיארטנסון המועמדים למכירה אינו בריא מקצועית. השניים מחפשים מועדון אירופי אחר והמהלך מוכר לכולם. גורם בקבוצה אמר: "כולם בקריית שלום יודעים שווידאר וראיקו מחפשים את המעבר כבר משלהי העונה שעברה והם לכאורה תקועים כאן כששוער אחר ישראלי לא חותם מהסיבה שרוצים שהסרבי ישחק ויעניין מועדונים ביבשת וכך גם עם קיארטנסון".


עטר. הבטיח את מקומו בהרכב (אודי ציטיאט)
עטר. הבטיח את מקומו בהרכב (אודי ציטיאט)


לשחקני מכבי תל אביב ברור כי נכון לעכשיו ההרכב של ולאדן איביץ' מבוסס על שמונה תשעה שחקנים קבועים והשינויים בהרכב יהיו אחד בקישור ואחד בהתקפה תלוי גם בפציעות או מחלות. גם הקפטן שרן ייני נלקח שוב בחשבון.


הקשר אייל גולסה ששב לאימונים מצפה לחזור להרכב, אלא שההחלטה לגבי ה-11 תתקבל על ידי הצוות המקצועי רק במפגש בבית המלון. 


בקו הקדמי נראה כי אלירן עטר הבטיח את מקומו כשגם וידאר קיארטנסון עשוי לשחק הרבה בשל הרצון לאפשר את מכירתו. במועדון טוענים כי חזרה של האיסלנדי לכושר טוב עשוי לעזור למועדון למכור אותו בסכום המבוקש, כ-4 מיליון יורו. שחקן נוסף המגלה יכולת טובה באימונים הוא איתי שכטר שעשוי לקבל דקות בכורה. 


בעניין אחר, מכבי תל אביב הזמינה לישראל את כריסטיאן בטוקיו העובר טיפולים שלאחר ניתוח הרצועה הצולבת כדי להגיע אתו להסדר שחרור תמורת פיצוי או הקפאת כרטיס השחקן שלו שיאפשר החתמת רכש זר לאלתר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי