ינקו סובל ממתיחה בשריר וייעדר עשרה ימים מהמגרשים

אריק ינקו
אריק ינקו | דני מרון

שוער הפועל תל אביב שנפגע ב-1:2 על הפועל רעננה לא ישותף במשחקים הקרובים, לבקוביץ' יחליפו. רפואה: "השער של דמארי היה הדבר הכי טוב במשחק". ספורי: "שמח לחזור הביתה". בקבוצה רוצים לצרף פליימייקר

(גודל טקסט)

אחרי שהביסה 0:4 את בני יהודה במשחק הראשון, הפועל תל אביב התקשתה אתמול (רביעי) קצת יותר במשחקה השני בגביע הטוטו וגברה על הפועל רעננה 1:2. המשחק הוכיח לראשי האדומים שמבחינה מקצועית הסגל זקוק לחיזוק נוסף בדמות פליימייקר יצירתי. המאמן קובי רפואה והצוות המקצועי שלו צריכים לעשות מאמץ כדי להנחית שחקן זר או ישראלי שיתפוס פיקוד ויספק את הכדורים לחלוצים עומר דמארי, רועי זיקרי ופייסל מוליץ'.

רגע החיבור של עומר דמארי להפועל תל אביב הגיע בדקה ה-73 כשהקפטן החדש כבש את שער הניצחון. "הגול של דמארי הוא הדבר הכי טוב שהיה במשחק נגד הפועל רעננה", אמר רפואה. "דמארי יודע את העבודה שלו והגול סימן לא להילחץ ויהיה כל מה שצריך כדי לעזור לעומר. המשחק היה מאכזב, נראינו רכים, לא היינו ראשונים לכדור וזה לא אופייני להפועל תל אביב. יש לנו הרבה עבודה ואי אפשר לתת הצגות בכל משחק". על המשחק ביום ראשון נגד מכבי פתח תקווה אותה עזב בעונה, שעברה אמר המאמן: "היום אני בהפועל ת"א וזה הכי חשוב. שיחקתי במכבי פ"ת ואימנתי שם וזה היסטוריה כי אני במקום אחר".

לשורות הפועל תל אביב שב לאחר שנת השאלה רמזי ספורי שאמר: "אני שמח לחזור הביתה, גדלתי בהפועל תל אביב וכאן מקומי. אני צריך להוכיח שמגיע לי לשחק והמאמן קובי רפואה נותן לי את כל הביטחון ואת הדחיפה הנכונה". השוער אריק ינקו הוחלף בהפסקה בשל פציעה על ידי רובי לבקוביץ'. ינקו חש מתיחה בשריר הירך ובבדיקה שעבר נקבע כי הוא סובל ממתיחה בשריר הארבע-ראשי. השוער ייעדר עשרה ימים מהמגרשים ולבקוביץ' יחליף אותו במשחקים הקרובים. אוראל דגני סובל מנקע בקרסול ונמצא בספק למשחק הבא.


רפואה. מרוצה רק מהשער של דמארי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי