צפו בתקציר: הפועל חיפה בסיבוב הבא אחרי 0:1 קשה באיסלנד

הפועל חיפה
הפועל חיפה | ערן לוף

הפנארפיורדור התגוננו, אבל אלי אלבז הצליח לפרוץ את הבנוקר בדקה ה-68 בנגיעה הראשונה שלו בכדור והעלה את האדומים לסיבוב הבא במוקדמות הליגה האירופית. היריבה הבאה: אטלנטה, שהביסה 0:8 את סארייבו

(גודל טקסט)

זה היה קשה, זה היה בשיניים, אבל בסוף הפועל חיפה עשתה את זה: הקבוצה של ניר קלינגר ניצחה הערב (חמישי) את הפנארפיורדור האיסלנדית 0:1 ועלתה לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית. היריבה שלה תהיה אלטאלנטה האיטלקית, שנחשבת לאחת היריבות הקשות ביותר שחיפה היתה יכולה לקבל והביסה מוקדם יתר היום את פ.ק סארייבו 0:8 חד משמעי.

כמו המשחק לפני שבוע, זה התחיל קשה עבור האדומים. המארחת התגוננה ולא נתנה לגינסארי, ורמוט ופאפאזוגלו להגיע למצב בעיטה. מחזיקת הגביע, שעלתה בהרכב התקפי, נאלצה להתמודד עם הגנה קשוחה ומבונקרת היטב, שבמשך 68 דקות החזיקה מעמד. ואז הגיע אלי אלבז, הגיע תורו להיות הג'וקר של קלינגר. הוא עלה מהספסל בדקה ה-64 ותוך ארבע דקות, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, הגיע למסירת רוחב מוורמוט והכניע את גונאר נילסן.

האיסלנדים הבינו שהם צריכים להבקיע וב-20 הדקות האחרונות יצאו לגל של התקפות על השער של שטקוס, ששוב היה חזק בשער ועצר לא מעט ניסונות מפחידים של FH בדקות הסיום. המארחת ניסתה הכל – כולל צלילה ברחבה בתוספת הזמן שגררה צהוב על התחזות – אבל לא הצליחה ובשריקת הסיום ירדה הפועל חיפה מהדשא ותחזור לארץ כשהיא עם חיוך גדול על הפנים.


הרכבים
הפנארפיורדור: 
גונאר נילסן, היורטור לוגי ולגארדסון, אדי גומס, רניקו קלארק, פייטור וידארסון, ארי נוידאר יונסון, גודמונדור קריסטיאנסון, דויד טור וידארסון, רובי קרופורד, סטיבן לנון, ברנדור הנדריקסון. 


הפועל חיפה
: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, חן דילמוני, גל אראל (גיא חדידה 58), ראסמוס סיוסטדט, מקסים פלקושצ'נקו, גילי ורמוט, תאנסיס פאפאזוגלו, ראדו גינסארי.


שטקוס. כמה עצירות גדולות (ערן לוף)

מהלך המשחק
דקה 9: גינסארי פרץ משמאל והגביה לרחבה, פאפאזוגלו נגח מחמישה מטרים החוצה.

דקה 15: הנדריקסון בעט מהאוויר מ-16 מטרים, שטקוס זינק וקלט.

דקה 17: טעות בהגנת חיפה, קרופורד בעט מקרוב, שטקוס הדף נפלא.


קלינגר על הקווים. מחפש שער יתרון (ערן לוף)

דקה 20: שטקוס ממשיך לשמור את הפועל חיפה במשחק. יונסון בעט חזק מחוץ לרחבה, גם הפעם השוער הליטאי היה במקום. 

דקה 42: הזדמנות גדולה להפועל חיפה אחרי קרן מימין, קפילוטו התרומם גבוה ונגח משבעה מטרים מעט מעל השער.

דקה 62: הכדור הגיע למלול אחרי פעולה טובה של גינסארי, אבל הקפטן בעט לכיוון השוער שהדף.

דקה 68, הפועל חיפה עולה ל-0:1: ארבע דקות לאחר שנכנס כמחליף, אלי אלבז כבש בנגיעה הראשונה שלו. החלוץ ניצל מסירת רוחב נהדרת של ורמוט וקירב את קבוצתו לשלב הבא.

דקה 93: הנדריקסון נפל ברחבה, אבל במקום שלרוק לפנדל השופט הוציא לו כרטיס צהוב על התחזות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי