שטקוס יאריך חוזה: כולם ראו למה קלינגר התעקש עליו

ארנסטס שטקוס חוגג
ארנסטס שטקוס חוגג | ערן לוף

שביעות רצון בהפועל חיפה מיכולת השוער אחרי הניצחון 0:1 אתמול על FH האיסלנדית ומגעים עימו להארכת חוזהו ימשכו. בוזגלו צפוי לחתום רשמית בימים הקרובים, כץ מעוניין בערן לוי, קלינגר בסאן מנחם או שון גולדברג

(גודל טקסט)
שמחה גדולה בקרב אנשי הפועל חיפה לאחר הניצחון אתמול 0:1 על FH האיסלנדית וההעפלה לשלב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. במועדון ציינו כי למרות הלוח זמנים האינטנסיבי שכלל שלושה משחקים בשבוע והעובדה שבמחצית הראשונה הקבוצה הציגה יכולת לא טובה,שחקני הקבוצה ידעו להתעשת במחצית השנייה וכבשו שער מכריע. 

מי שזכה לרוב המחמאות הוא השוער הליטאי ארנסטס שטקוס שבמספר הצלות משמעותיות מנע מהמארחים לכבוש ויש לו לא מעט מניות בכך שקבוצתו בשלב הבא. במועדון שיבחו את השוער וגם את המאמן ניר קלינגר שהתעקש להשאירו לאחר שהשוער היה כבר סגור בהפועל באר שבע. "כולם ראו למה קלינגר התעקש על שטקוס" אמרו בחיפה וגם עקצו את אנשי באר שבע: "יש לנו את השוער הטוב בישראל וגם בבאר שבע יודעים זאת". במועדון החלו כבר בשיחות לגבי הארכת חוזהו של שקטוס כאשר הבעלים יואב כץ כבר הציע לשוער הליטאי חוזה חדש. במהלך השבוע הקרוב, ינסה כץ לקדם את השיחות לכדי חתימה כלקח מהעזיבה של עדן בן בסט.

בנוסף, האדומים ינסו גם להתחזק בעמדת המגן השמאלי ושחקן התקפה נוסף. המועמד לחיזוק בהתקפה הוא קשר בני יהודה אלמוג בוזגלו כאשר כבר בסוף השבוע מקווים בכרמל לסכם סופית את ההעברה מול קבוצתו בני יהודה. בעמדת המגן השמאלי, קלינגר מעוניין במגן מכבי חיפה סאן מנחם או במגן מכבי תל אביב שון גולדברג. השניים לא קיבלו שחרור בשלב זה אבל הקבוצה תפנה שוב לשני המועדונים בכדי לשכנע אותם. גם ערן לוי עדיין מועמד והבעלים יואב כץ ישמח לראותו בקבוצה כאשק קלינגר עצמו רואה יותר חשיבות בחיזוק בעמדות אחרות. בהפועל חיפה מאמינים כי העלייה לשלב הבא והרצון להתקדם לשלבים נוספים באירופה יגרמו לכץ להגדיל את התקציב ובכך לרכוש את כל השחקנים שצוינו.






בוזגלו. יחתום בימים הקרובים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי