אלאך שוקל להחתים את חיימוב במכבי חיפה, מנדג'ק נפצע

גיא חיימוב
גיא חיימוב | דני מרון

בקבוצה בוחנים את האפשרות לצרף את השוער שעשוי להגיע בחינם מבאר שבע. חבשי וגרשון עשויים לפתוח בהרכב מול קרית שמונה בגביע הטוטו, הקמרוני סובל ממתיחה ולא יהיה בסגל. גולדנברג ב-11 של סילבס, גם שמיר

(גודל טקסט)

במכבי חיפה שוקלים לצרף את שוער הפועל באר שבע, גיא חיימוב. כזכור, כבר בתחילת הקיץ דובר על הרצון של חיפה להביאו אבל בבאר שבע דרשו דמי ההעברה, מה גם שבקיץ היה נראה שהשוער בתוכניות המקצועיות של הקבוצה. כעת, לאחר שהאלופה הודיעה כי השוער ישוחרר בחינם, יבחנו בחיפה שוב את אופצית הגעתו. במידה וחיימוב יגיע, אחד השוערים , עומרי גלזר או אוהד לויטה, יעזבו בהשאלה. גם מועמדותו של בן אז'ובל עליה פורסם כאן לראשונה עדיין קיימת. "אם אלאך ירצה אותו, אז'ובל יהיה כאן" הבהירו במועדון הירוק.  


הקבוצה תפגוש מחר (שבת) את מכבי נתניה במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של גביע הטוטו באיצטדיון סמי עופר. על פי האימון שנערך הבוקר, נראה כי המאמן פרד רטן יחזור להרכב ששיחק מול מכבי נתניה לפיו חבשי וגרשון יפתחו במשחק. ההתלבטות היחידה של הצוות המקצועי היא בין מוחמד עוואד לבין ניקיטה רוקאביצה כאשר נראה שהאחרון יזכה לעדיפות בכדי להכניסו לעניינים. הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק סובל ממתיחה קלה והוא לא יהיה בסגל למשחק, כך גם הקשר רועי קהת שסובל מחבלה בברך שמאל, עבר הבוקר טיפול כירורגי וייעדר שבעה ימים מפעילות.



בכל אופן, בחיפה מבינים כי הגיע הזמן לקבל החלטות הן לגבי השחקנים המושאלים ולגבי מועמדים להצטרף לקבוצה. עיקר ההתלבטות היא לגבי עתידם של עומרי בן הרוש וסאן מנחם. בן הרוש מחזיק בחוזה גבוה ובשל כך קבוצות לא פונות אליו, בניגוד למנחם שזוכה להתעניינות מצדו של ניר קלינגר והפועל חיפה שמעוניינים לשאול אותו.



סאן מנחם מול הפועל חיפה. יחצה את הכביש? (ערן לוף)


שחקן נוסף שככל הנראה תתקבל החלטה לגביו בקרוב הוא הקשר הברזילאי קאיו. בצוות המקצועי יחליטו אם לתת לו הזדמנות להוכיח את עצמו בגביע הטוטו או להמתין להצעה שתגיע לגביו ולהגיע עמו לסיכום על שחרורו. בקבוצה מקווים כי בימים הקרובים החלוץ היווני סטפנס אנתנסיאדיס יעזוב לקבוצה הרוסית ארסנל טולה איתה הוא נמצא במשא ומתן מתקדם.
  
 

הרכב משוער: אוהד לויטה, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, איעד חבשי, רמי גרשון, נטע לביא, שלומי אזולאי, אופיר מזרחי, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה (מוחמד עוואד) ומיכיל קראמר.


גולדנברג צפוי לפתוח, אבו עביד יסופסל
עירוני קרית שמונה שפתחה באמצע השבוע את משחקיה בגביע הטוטו בהפסד ביתי 3:1 למכבי נתניה, תערוך מחר את משחקה השני בשלב הבתים ותנסה לשפר מעט את מאזנה, כשתתארח אצל מכבי חיפה בסמי עופר. המאמן חיים סילבס שוב יחסר את צמד המגנים יובל שפונגין ואורי מגבו הפצועים, אך מנגד הוא יקבל לסגל את המגן חגי גולדנברג שחתם השבוע בקבוצה.



צפוי לפתוח בהרכב כבר במשחקו הראשון בקבוצה (דוברות המועדון)


סילבס התאכזב מיכולת חוליית ההגנה בהפסד לנתניה ומי שעשוי לשלם את המחיר, הוא איאד אבו עביד, שיירד לספסל, כאשר גולדנברג יפתח בעמדת המגן הימני ומרכוס דיניז ששיחק כמגן נגד נתניה, יחזור לעמדת הבלם. שינוי נוסף עשוי להיות בחוליית הקישור, עם חזרתו של עדן שמיר להרכב, ככל הנראה על חשבונו של סמואל בראון.


הרכב משוער:
מהדי זועבי, חגי גולדנברג, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, נירן רוטשטיין, אפונסו טיירה, עומר לקאו, עדן שמיר (סמואל בראון), נייג'ל האסלביינק, לוי גארסיה, שמעון אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי