בנתניה מבינים: "לא יהיה פשוט להשאיר את דיא בקצב הזה"

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

בקבוצה עשויים להציע לקשר חוזה משודרג יותר אחרי הצמד שהבקיע ב-2:3 אתמול. כרגע אין התקדמות עם מלמד או ברשצקי, בקבוצה יאיצו את המגעים לצירוף מגן ימני. אולסק: "אני יודע שהיו שיחות עם חיפה, שמח להישאר פה"

(גודל טקסט)

דיא סבע הוכיח אמש (שבת) כמה הוא חשוב למכבי נתניה כשכבש פעמיים, בישל שער נוסף וסידר לקבוצתו מהפך וניצחון 2:3 על הפועל חדרה, והראה שוב כמה קריטי עבור נתניה יהיה שהוא ישאר במועדון.

בנתניה יודעים שיהיה עליהם לשדרג את שכרו של סבע, שמוערך ב-150 אלף דולר לעונה, ושחרורו של ערן לוי גם יאפשר להם לעשות זאת. בינתיים, הקשר שזכה לקריאות "תישאר תישאר" מהקהל בסוף המשחק ראה אתמול את הסקאוט של ויטסה ארנהיים ההולנדית צופה בו, שמשחקו הטוב אמור לגרום להם להגיש הצעה לנתניה. יש לציין כי ההערכות הן שההולנדים לא יציעו לו חוזה קרוב לשכר שהוצע לו ברובין קאזאן (600 אלף יורו), ועל-כן סבע יתלבט. "לא יהיה פשוט להשאיר את דיא בכושר הזה. אם תהיה לו הצעה טובה, בכל מקרה נראה שהוא יילך", אמרו במועדון.

בינתיים, במועדון ממשיכים לנסות להתחזק: בקבוצה ממתינים להחלטתה של הפועל ב"ש לגבי החלוץ גיא מלמד, כאשר במהלך השבוע צפויה להתקבל ההחלטה. בקבוצה מודעים לעובדה שמלמד מחזיק בהצעה גם ממכבי פ"ת, אך מקווים שהחלוץ יבחר בהם. גם עם מוטי ברשצקי אין כרגע התפתחות אך לאחר שיגיע קשר נוסף לסגל, הפועל ת"א צפויה לאפשר לו לעזוב.

גיא מלמד. החלטה תתקבל במהלך השבוע (אודי ציטיאט)
גיא מלמד. החלטה תתקבל במהלך השבוע (אודי ציטיאט)

שי ברדה הצהיר אמש שבקבוצה מקווים בימים הקרובים לצרף מגן ימני ישראלי, כאשר בקבוצה מתלבטים אם להחתים מגן צעיר בעל פוטנציאל או ללכת על שמות מעט יותר מוכרים כאשר גם שמו של עופר ורטה עלה. ברנקו ורגוץ' עדיין לא חזר לאימונים, כאשר המטרה של הצוות המקצועי היא שהבלם הקרואטי יחזור ויהיה כשיר למשחק הפתיחה בליגה מול הפועל חיפה. מי שזכה למחמאות על משחקו הוא הבלם דולב אזולאי, שהגיע מנצרת עלית וזוכה עד כה לקרדיט מצוות המאמנים.

"אף אחד לא רוצה להפסיד, גם בגביע הטוטו", התייחס הקשר ניקו אולסק לניצחון. "זו תחילת העונה והמטרה היא גם לשמור על פוקוס, להציג כדורגל. עשינו כמה טעויות אבל זה קורה ואנחנו נתקן את זה".

הישארותו בנתניה והמשא ומתן שכשל עם מכבי חיפה: "אני יודע שהיו שיחות והיו התעניינות בי. כשחקן זה טוב עבורך לשמוע על זה. המשא ומתן לא הצליח, אני לא אמרתי שאני רוצה לעזוב. אני שמח להישאר פה, יש לי חוזה טובה ונתניה מבחינתי היא אחד המועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי. שני הצדדים מרוצים מהישארותי. זה עסקים. אני שחקן מכבי נתניה ואתן הכל לקבוצה עכשיו".

אולסק חוגג עם חבריו אתמול
אולסק חוגג עם חבריו אתמול "שמח להיות פה, נתניה אחד המועדונים הגדולים בארץ" (דני מרון)

על ערן לוי: "הייתי בשוק. היה לו חלק גדול בקבוצה, הוא הקפטן על המגרש והבקיע שערים רבים. אני מאחל לו את הטוב ביותר. זה קורה בכדורגל ששחקנים ממשיכים קדימה. אין מישהו שבסופו של דבר גדול מהמועדון".

פתיחת העונה המוצלחת בגביע הטוטו: "סלובו והצוות פה כבר שנתיים וגם אנחנו. יש לנו שיטה ואפשר לראות את משחק הלחץ שלנו אחרי שנתיים. זה עדיין מוקדם ויש לנו מה לתקן, אבל נרצה לשחק בכל משחק. המטרה היא עדיין להיות בפלייאוף העליון".

הישארותו של דיא סבע: "אנחנו רוצים שהוא יישאר אבל מצד שני הוא אחד השחקנים הטובים בישראל. הוא ראוי ללכת לאן שהוא ירצה ולהגשים את החלום שלו בליגות הטובות ביותר. מה שהוא לא יחליט זה יהיה טוב, אבל ברור שאני רוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי