טביב רמז לאורליצקי שימכור שחקני מפתח, אוחנה מתנגד

אלי אוחנה ואלי טביב
אלי אוחנה ואלי טביב | דני מרון

בעלי בית"ר ירושלים יודיע ליו"ר בקרת התקציבים על הפתרונות לצורך אישור תקציב הקבוצה, אך מחזיק זכויות הניהול מתנגד וללא חתימתו לא תתבצע אף עסקה. המשטרה הרחיקה חמישה נערים שפרצו למגרש מול צי'חורה

(גודל טקסט)

יושב ראש בקרת התקציבים, עופר אורליצקי, ימתין היום (ראשון) או לכל המאוחר מחר כדי לשמוע את הפתרונות הכספיים שיציע לו אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, לצורך אישור תקציב המועדון לעונה הקרובה.

כזכור, הצהיר טביב כי בכוונתו להתנתק מהקבוצה, אך יחד עם זאת הובהר לו כי כל עוד הוא הבעלים, עליו לספק את הערבויות לבקרה ולהשקיע כסף כדי שהתקציב יאושר. טביב כבר רמז לאורליצקי בשבוע שעבר כי בכוונתו למכור מספר שחקני מפתח, על מנת להכניס כסף לקופת המועדון ובכך לצמצם למינימום את הסכומים שישקיע מכיסו הפרטי.

מול רצונו של טביב, נמצא מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה, שמצידו לא מתכוון כרגע למכור אף שחקן. ללא חתימה של אוחנה, לא יכול טביב לבצע שום עסקה. השניים נמצאים בנתק מזה כחודש וחצי, וגם פגישה שנערכה בין השניים בשבוע שעבר לא הביאה לסיומו של המשבר.

במקביל, המשטרה הודיעה שבית המשפט נעתר לבקשתה והרחיק חמישה נערים בגילאי 15-17 ממשחקי הכדורגל של בית"ר עד סוף 2019, זאת בעקבות חקירת המשטרה נגדם בשל התפרצות לכר הדשא במהלך משחק הכדורגל מול צ'יחורה במוקדמות הליגה האירופית. במשטרה מציינים כי בשנת 2017 במסגרת פעילות נגד אלימות בספורט נפתחו כ-213 תיקים, מתוכם הורחקו כ – 175 אנשים מהגעה למגרשים והשתתפות באירועי ספורט ברחבי הארץ. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי