1:1 סוער בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקווה

אחמד עאבד
אחמד עאבד | דני מרון

מחזור שלישי בגביע הטוטו: סולומון (12) העלה את המלאבסים ל-0:1, עאבד (28) השווה אחרי פריצה יפה, ספורי ופירס הורחקו תוך שלוש דקות, גם שיש ירד למקלחת מוקדמת חמש דקות לסיום. בכורה מחודשת לגידי קאניוק

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה סיימו הערב בתיקו 1:1 סוער באיצטדיון המושבה במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של גביע הטוטו.

שתי הקבוצות קיוו לשמור הערב על מאזן מושלם במפעל כשהאדומים הגיעו עם שני נצחונות וגם המלאבסים ניצחו בשבוע שעבר את אשדוד בתצוגה משכנעת במשחקם היחיד במפעל העונה.


 

המחצית הראשונה התנהלה בקצב מצויין כשבדקה ה-13 מנור סולומון הצעיר הראה שוב את הפוטנציאל הענק שבו כשקיבל כדור מקצה ברחבה, חתך באלגנטיות למרכז תוך שהוא משאיר מאחור את גירדוייניס ובעט כדור שטוח ומדויק לפינתו הקרובה של לבקוביץ' שפתח בין הקורות במקום ינקו הפצוע. 0:1 לחניכו של אלישע לוי.

כעבור מספר דקות העולה החדשה יצאה מההלם והחלה להפעיל לחץ על הגנת פתח תקווה. מי שפרץ את השכר הוא אחמד עאבד כשבדקה ה-28 קיבל כדור מפייסל מוליץ' אותו לקח במהירות, שרף את הגנת פתח תקווה וגלגל לפינה הרחוקה מול צחי גיגי החסר אונים. זהו שער הבכורה של עאבד במשחק רשמי במדים האדומים.

המחצית השנייה לעומת זאת, פחות התאפיינה בכדורגל משובח אלא יותר בהיאבקות. שחקני הקבוצות הציגו משחק ברוטאלי שגרר לא פחות משמונה כרטיסיםן צהובים שלוש הרחקות עד לסיום. רמזי ספורי קיבל את הצהוב השני בדקה ה- 64 אחרי גלישה אגרסיבית לרגליו של גידי קאניוק. כעבור שלוש דקות גם פתח תקווה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שרומאריו פירס וספג את הצהוב השני שלו. האורחת סיימה את המשחק בתשעה שחקנים שגל שיש, אקס האדומים, הורחק גם הוא חמש דקות לסיום המשחק אחרי עבירה ברוטאלית על עידן כהן.

סך הכל, האדומים יכולים להיות מרוצים כשבמאזנם עד כה שבע נקודות מ-9 אפשריות במפעל והם במקום הראשון בבית, מה גם ששחקניהם החדשים חוזרים לכושר שמלבד עאבד שכבש שער בכורה, דמארי שוב זכה למספר דקות וגם רז כהן עלה כמחליף להופעת הבכורה שלו בקבוצה. גם המלאבסים, שזכו לראות פנים חדשות ישנות עם כניסתו של גידי קאניוק כמחלף, נמצאים בעמדה טובה עם ארבע נקודות במאזנם.




אלישע לוי. (דני מרון)


הרכבים
הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, אדווינס גירדוייניס, מרווין פירסמן, ניר לקס (ניר לקס, 76), רוג'ר ברנרדו, רמזי ספורי (הורחק, 65), אמיר עגייב (מוטי ברשצקי, 71), אחמד עאבד, פייסל מוליץ' (עומר דמארי, 55).


מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, נאור פסר (עודד אלקיים, 77), ז'והאן מרסיאל, תומאס סיבוק, גל שיש (הורחק, 85), רומאריו פירס (הורחק, 68), דידייה ברוסו, תומר בנבנישתי (גידי קאניוק, 46), לידור כהן, מנור סולומון, תאי בריבו (פאדי זידאן, 46)


מהלך המשחק:
דקה 11, 0:1 למכבי פתח תקווה! מנור סלומון קיבל כדור בקצה הרחבה, חלף בקלות על פני גירדוייניס, בעט כדור שטוח ומדויק לפינה הקרובה והעלה את המלבאסים ליתרון



סולומון חוגג את שער היתרון. (דני מרון)


דקה 14, רמזי ספורי בועט כדור שפוגע בהגנת פתח תקווה וכמעט שמטעה את צחי גיגי אך הכדור פוגע ברשת החיצונית וזו רק קרן.


דקה 28, הפועל תל אביב משווה ל-1:1! פייסל מוליץ' מסר יפה עם הגב לשער לעאבד שעם המהירות שלו ברח להגנת פתח תקווה והכניע את גיגי בדרך לשיוויון.



עאבד חוגג את השיוויון. (דני מרון)


דקה 64: רמזי ספורי מורחק בכרטיס צהוב שני ואדום אחרי גלישה קשה לרגליו של דידייה ברוסו


דקה 68: גם מכבי פתח תקווה נשארת בעשרה שחקנים אחרי עבירה מהרמת רגל של רומאריו פירס שיוצא בכרטיס אדום


דקה 85: גם גל שיש מצטרף למצבת המורחקים ויוצא למקלחת מוקדמת אחרי עבירה וכרטיס צהוב שני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי