"לבאבידי נשאר בחדרה, אלא אם כן נתניה תציע את דיא תמורת דיא"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

אצל העולה החדשה מתעקשים שהמגן לא יעבור, למרות ניסיונות השכנוע מצד השכנה מהשרון, ומגחכים שיסיכמו לטרייד אם סבע יגיע. עוז פרץ סובל מדלקת ויחמיץ את פתיחת העונה בליגה, לוטם זינו ייבחן נגד מכבי חיפה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ערכה הערב (שני) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה. הקבוצה של ניסו אביטן תשחק בהרכב החזק ביותר לפיו מוחמד אבו פאני יערוך את הבכורה מול קבוצת האם שלו בנוסף. גם דיאא לבאבידי, ויעקב אבבה שלא שיחקו במשחק נגד נתניה צפויים לפתוח מחר בהרכב.

העולה החדשה סובלת ממספר פצועים כאשר שוער המשנה עומרי אלון שנפצע בשבת מול מכבי נתניה לא יעמוד לרשותו ניסו איבטן. בנוסף גם צמד החלוצים אסי גומה שפצוע כבר שבוע ימים ועוז פרץ שסובל מדלקת ברצועה של הברך לא יהיו בסגל במשחק מחר. פרץ עלול להיעדר עד המחזור הראשון של הליגה מול הפועל תל אביב, "עוז היה בין המצטיינים במחנה והיה חסר לנו במשחקים הראשונים" אמרו במועדון.


אוסטין אג'ידה יערוך הופעת בכורה בהרכב העונה (ערן לוף)

המגן דיאא לבאבידי ממשיך לתפוס עניין במכבי נתניה. כפי שפרסמנו לראשונה בשבוע שעבר, כבר אז פנו אנשי לראשי חדרה וביקשו את השחקן אבל זכו לסירוב. לאחרונה מי שמנהל את השיחות בין הצדדים הוא סוכן השחקנים אבי נימני ובכל זאת נראה כי בחדרה לא מתכוונים לוותר על המגן. "האופציה היחידה היא דיה תמורת דיא, משמע לבאבידי תמורת סבע" גיחכו בחדרה והוסיפו: "אנחנו מאוד רוצים אותו אצלנו והוא רוצה להישאר פה".

בנוסף, מי שייבחן מול מכבי הוא הבלם ג'רום מאצ'ק. מאצ'ק, שעל מועמדותו פורסם כאן, לא הרשים במיוחד בשבת וייבחן מחר. אגב, במידה ויוחלט להחתים את הבלם תצטרך חדרה לוותר על זר אחר וזאת מתוך עיקרון לשחק העונה עם חמישה זרים ולקבל את המענק מהמנהלת. מי שמועמד לעזוב את הקבוצה הוא הקשר סמיר ביארטקביץ. האחרון מאכזב עד כה אבל אתמול ערך שיחה עם המאמן ניסו אביטן וקיבל הזדמנות להוכיח את עצמו פעם נוספת כאשר חדרה תופיע בהרכב מלא. שחקן נוסף שייבחן מול חיפה הוא הקשר לוטם זינו, שסיכם את תנאיו ובמידה וירשים יוחתם בקבוצה.

לוטם זינו. כבר יסכם את תנאיו בקבוצה (מאיר בן חיים)
לוטם זינו. כבר יסכם את תנאיו בקבוצה (מאיר בן חיים)

הרכב משוער: אוסטין אגידה, דיאא לבאבידי, דויד מתיאוס, יעקב אבבה, מנשה זלקה, מקסים גרצ'קין, סמיר ביארטקביץ, מוחמד אבופאני, אנז' פרדי פלומיין, עלי חטיב ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי