אם תעבור את ניקוסיה, הפועל באר שבע עלולה לפגוש שוב את דינמו זאגרב

הפועל באר שבע
הפועל באר שבע | דני מרון

האלופה עוד צריכה לעבור את אפואל (חמישי 20:00, ספורט1), אך אם תנצח תתמודד מול המפסידה בין אסטנה, אלופת קזחסטן שמחזיקה בזכרונות טובים מישראל, לקבוצה הקרואטית שהדיחה אותה רק לפני שבוע. הכירו את היריבות

(גודל טקסט)

להפועל באר שבע מצפה משוכה לא קלה בדרך לשלב הבתים של הליגה האירופית, כשהיא תארח בחמישי הקרוב (20:00, שידור ישיר בספורטHD1) את אפואל ניקוסיה למשחק הראשון מבין שניים. אלופת קפריסין היא לא יריבה לזלזל בה, אבל במועדון הדרומי מאמינים שהמשימה אפשרית.

אם אכן יצליחו ברק ברק וחניכיו במשימה, מצפה להם עוד שלב אחד בדרך למטרה: הסיבוב הרביעי והאחרון. כאן תפגוש האלופה את אחת הנושרות מפלייאוף ליגת האלופות, כאשר ההגרלה שנערכה היום (שני) העלתה אפשרות למפגש פיקנטי. הפועל באר שבע תתמודד מול המפסידה במפגש הכפול בין אלופת קזחסטן אסטנה ליריבה שהיא מכירה היטב, אלופת קרואטיה דינמו זאגרב (המשחק הראשון ביניהן ייערך כבר מחר וישודר בספורט1 החל מ-16:55).

זו יכולה להיות הזדמנות מעולה להפועל באר שבע לנקום בקרואטים, שהדיחו אותם רק לפני שבוע במוקדמות ליגת האלופות אחרי 2:7 בסיכום שני המשחקים, 5:0 בזאגרב ו-2:2 בישראל. בינתיים זאגרב לא משכנעת בליגה, צברה רק ארבע נקודות משש אפשריות ומדורגת במקום רביעי אחרי תיקו 1:1 נגד רודס כאשר דינו פריץ' הציל אותם מהפסד מפתיע עם שער בדקה ה-90. במחזור השני הם ניצחו 0:3 את איסטרה, במשחק בו כבר שותף החלוץ השווייצרי ששיחק במונדיאל מאריו גברנוביץ' שהבקיע צמד. הקבוצה התחזקה עוד יותר בהתקפה, כאשר רכשה את החלוץ ברונו פטקוביץ' שגדל אצלה מבולוניה. בחצי העונה שעברה היה מושאל ב-ורונה האיטלקית.


אם האלופה תדיח את אפואל , ייתכן מפגש נוסף מול דינמו זאגרב (דני מרון)

מי שתנסה לשלוח את דינמו לביקור נוסף בטרנר היא אסטנה. אלופת קזחסטן נפגשה עם מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית בשנה שעברה וניצחה פעמיים, כולל 0:4 מוחץ בביתה. מדובר בקבוצה קשוחה ואיכותית, שזכתה ארבע פעמים ברציפות באליפות קזחסטן. לקבוצה מאמן חדש' רומן חריוצ'וק האוקראיני, ומלבד שחקנים מקומיים נכללים בסגל שלה גם לא מעט זרים כולל שחקן נבחרת סרביה אנטוניו רוקאבינה הוותיק. הליגה בקזחסטן נמצאת בעיצומה, ואחרי 22 מחזורים אסטנה מובילה את הטבלה עם 54 נקודות בפער של שש נקודות מהמקום השני. ג'וניור קבאנגה, החלוץ המצוין של אסטנה שהפחיד את מכבי תל אביב, חתם באל נאסאר הסעודית עבור שני מיליון דולר, אבל חזר בהשאלה וכבר שיחק משחק ליגה אחד כמו גם רוקאבינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי