"ניסו אביטן צריך לתת את הדעת על החורים במשחק ההגנה"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

בהפועל חדרה מאוכזבים מהתבוסה למכבי חיפה בגביע הטוט, אבל מודעים לבעיות שנחשפו: "יש שחקנים שפשוט לא מתאימים לרמה, טוב שרואים את זה עכשיו". מוחמד אבופאני: "נצטרך ללמוד את הליגה ולהשתפר"

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל חדרה לאחר התבוסה הביתית 4:0 למכבי חיפה אתמול (שלישי). מראש ידעו בחדרה כי מדובר ביחסי כוחות ברורים לרעתם, אבל עדיין הביעו אכזבה מטעויות קשות בהגנה ומהתפרקות במחצית השנייה. "יש לנו יותר מדי חורים במשחק ההגנה, וניסו אביטן צריך לתת על כך את הדעת. חלק מהשחקנים לא מתאימים לרמה הזאת וטוב שאנחנו רואים זאת עכשיו", אמרו בחדרה לאחר המשחק.

בכל מקרה, במועדון לא מתכוונים להיכנס לדיכאון וכבר בשבת מצפה לקבוצה משחק ביתי נוסף נגד הפועל קריית שמונה. אם לא די במכת הפציעות שפקדה את הקבוצה לאחרונה, כאשר המגן דיאא לבאבידי והחלוצים עוז פרץ ואסי גומה צפו במשחק מהיציע, אתמול גם נפצע הקשר הסרבי סמיר ביארטקיץ. הוא ייבדק במהלך היום ובחדרה מקווים כי לא מדובר בפציעה קשה. בנוסף, בקבוצה בחנו אתמול את הקשר לוטם זינו ואת שחקן הכנף סם ורנר. האחרון הוא יהודי אמריקאי שנבחן קודם במכבי נתניה וכעת מנסה את מזלו בהפועל חדרה. "אנחנו רוצים להתחזק בקישור כי זה לא יתאים לנו בליגת העל", הודו במועדון מהשרון.

הקשר מוחמד אבופאני, שערך אתמול הופעת בכורה במדי הקבוצה, אמר לאחר המשחק: "אנחנו קבוצה שונה וחדשה שנבנתה לאחרונה ופתאום משחקת בליגת העל. נצטרך ללמוד את הליגה ולנסות להשתפר. אני מודה לקהל שמעודד אותי כמו שהוא מעודד כל שחקן בקבוצה. לגבי מכבי חיפה? זה היה מיוחד כי רציתי להוכיח למכבי חיפה דברים שלא הוכחתי להם כאשר הייתי שם".

פרדי פלומיין נגד חיפה אתמול.
פרדי פלומיין נגד חיפה אתמול. "יותר מדי חורים במשחק ההגנה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי