דיווחים בטורקיה: טרבזונספור פנתה לטוני וואקמה

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

החלוץ שלפני כחודש תקף את הפועל באר שבע וטען שזו עונתו האחרונה בקבוצה נמצא על הכוונת של הקבוצה הטורקית, שעל פי הדיווח תציע לדרומיים 1.5 מיליון יורו תמורתו. פנייה רשמית לאלופה עדיין לא נעשתה

(גודל טקסט)

טוני וואקמה, שרק חזר לשחק לאחרונה במדי הפועל באר שבע, עלול לעזוב אותה מהר מהצפוי. החלוץ השלים 90 דקות ב-2:2 נגד דינמו זאגרב בשבוע שעבר, בהן רשם לא מעט החמצות במחצית הראשונה, וכעת על פי דיווחים בתקשורת הטורקית הוא נמצא על הכוונת של טרבזונספור.

טרבזונספור, שסיימה את העונה האחרונה בטורקיה במקום החמישי בליגה, רוצה לחזק את החלק ההתקפי ולהוסיף עומק לספסל על ידי הבאת אלטרנטיבה לחלוצים בוראק יילמאז והוגו רואדייגה, ובין השאר סימנה גם את החלוץ הניגרי של באר שבע. נציגים של הקבוצה הטורקית כבר פנו לוואקמה ועל פי הדיווחים, תציע לאלופה הישראלית 1.5 מיליון יורו תמורת השחקן.

כזכור, לפני כחודש עורר וואקמה מיני-סערה כשכהעלה פוסט בפייסבוק בו הוא תוקף את היחס אליו מצד הקבוצה הדרומית וטוען כי לא יחדש את החוזה. החלוץ הסיר את הפוסט, אך במועדון טענו כי לא יעמדו בדרכו אם ירצה לעזוב. כעת נראה שהוא קרוב מתמיד לעזוב, אם כי נציגי טרבזונספור עדיין לא פנו באופן רשמי להפועל באר שבע.

וואקמה נגד זאגרב. יעזוב את באר שבע? (דני מרון)
וואקמה נגד זאגרב. יעזוב את באר שבע? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי