יזם הייטק סדרתי שלא מפחד מסיכונים: הכירו את משה חוגג

משה חוגג עם ליאו מסי
משה חוגג עם ליאו מסי | האתר הרשמי

חוגג, איש העסקים והבעלים החדש של בית"ר ירושלים, מחזיק במטבע הווירטואלי ביטקווין בהיקפים שנחשבים מהגדולים ביותר בישראל

(גודל טקסט)

משה חוגג, איש העסקים שרכש את בית"ר ירושלים, הוא יזם סטארט-אפים סדרתי בתחום המטבעות הווירטואליים. הוא גם מחזיק במטבע הווירטואלי המפורסם ביטקווין בהיקפים שנחשבים מהגדולים ביותר בישראל.



חוגג הוא היזם והבעלים של הסטארט-אפ סירין לאבס, שחשף לאחרונה סמארטפון המאפשר מסחר במטבעות וירטואליים. לקמפיין ההשקה של הסמארטפון שכר חוגג את שירותיו של ליאו מסי. בבעלות חוגג גם סטארט-אפ בשם invest.com שמקים פלטפורמה למסחר במטבעות וירוטאליים-דיגיטליים. הוא משמש כיו"ר קרן סינגולריטים, שהוקמה בשנת 2012 והנה אחת הקרנות הפעילות כיום בהשקעות בהיי-טק הישראלי. הקרן מחזיקה בפורטפוליו של 50 חברות וביצעה כמה אקזיטים בשנים האחרונות. 


חוגג השלים בתחילת 2018 גיוס של  158 מיליון דולר למטבע הדיגיטלי של חברת סירין לאבס בבעלותו, אולם שווי המטבע של החברה צנח בעשורת אחוזים לאחר ההנפקה. ההשקעה במטבעות הדיגיטליים נחשבת לאחת התנודתיות והמסוכנות בעולם ההשקעות. היזם בן ה-37 שימש בעברו כספונסר של הפועל באר שבע ומכיר את אלי ברקת, אחיו של ראש העיר ניר ברקת. יתרה מכך, חוגג הצהיר על עצמו לא אחת כאוהד האלופה ואף בעמוד הפייסבוק שלו ניתן למצוא תמונות שלו במשחקי הפועל באר שבע. הוא מתגורר בתל אביב, נשוי ואב לשניים.


איך הוא יסתדר בבית"ר ירושלים, עם הדומיננטיות של ארגון "לה פמיליה" ביציעים ומחוץ להם? לכאורה, מדובר בשני קצוות. אבל בהשוואה לניסיון המר של האוהדים עם אלי טביב כבעלים, ייתכן שחוגג הוא דווקא שינוי מרענן בעיתוי מושלם. כל עוד, כמובן, התנודתיות המטורפת של הביטקווין ושאר המטבעות הדיגיטליים לא תשפיע על העסק החדש של חוגג – בית"ר ירושלים. 
 





 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי