סינדי חיימוב בראיון בלעדי: חטפנו פטיש של חמישים קילו

גיא חיימוב עם אשתו והילדים
גיא חיימוב עם אשתו והילדים | אלבום פרטי

מחר יעבור גיא חיימוב להתגורר עם משפחתו בצפון, כשיעשו את הדרך מב"ש לחיפה. אשתו, סינדי, מדברת מעומק הלב על החודש שעברו: "איך יכול להיות ששחקן כמוהו מוצא את עצמו בסיטואציה כזו?". וגם: הצגתו באתגר הקיקי

(גודל טקסט)

שוערה החדש של מכבי חיפה, גיא חיימוב ומשפחתו, יעברו החל ממחר (חמישי) להתגורר רשמית בצפון, כשיעשו את כל הדרך מבירת הנגב אל בירת הכרמל. "הצבא שלו במלחמות" ואהבת ילדותו, אשתו סינדי, מדברת מעומק הלב על התקופה הלא פשוטה שחוותה לצד בעלה בחודש האחרון. על ההחלטה לוותר על חשבון האינסטגרם שלה, על ההתחלה החדשה בחיפה, ועל קבלת הפנים החמה שקיבל השוער שלה בצורת אתגר ה"קיקי" ששבר את הרשת. קבלו טעימה ממסעה של משפחה אחת בכדורגל הישראלי.

"התכנון היה שגיא יישב פה שנה שלמה ויצפה בחברים שלו, לא מצאנו את המתווה והייתה סיטואציה מורכבת מאד. אם גיא היה מחליט שנשארים, כמובן שזה מה שהיה קורה. אמרתי לו שאני חושבת שצריך לדעת מתי לקחת את הדברים ולהתפנות, ועובדה שאלוקים סידר לנו הכל. איך יכול להיות ששחקן שעשה שתי אליפויות אחרי עונה כזאת מטורפת מוצא את עצמו בסיטואציה כזאת? יש הרבה שחקנים שלא עושים חשבון ומדברים, וגיא, יודע מה הוא שווה אבל נשאר עניו וצנוע ולא מוציא את מה שהוא חושב על עצמו החוצה. גם אחרי מה שהוא עבר, הוא לא משתנה ונשאר מי שהוא הוא. על זה שהוא בן אדם ישר והגון הוא קיבל מאלוהים צ'ק מזומן".

את חסרה ברשתות החברתיות סינדי, בעיקר באינסטגרם.
"הרשתות החברתיות זאת עבודה בפני עצמה. זה לעיתים בא על חשבון משפחה או זוגיות ולפעמים אתה מוכר דברים פייקים וגיא הוא פשוט לא כזה. בחודש הזה שעבר עליו הוא בקושי היה מחובר, בקושי שיתף תמונות. הוא לא ישדר החוצה מציאות מדומה והאינסטגרם הוא ברובו לא אמיתי. אני חודש וחצי מחוץ לאינסטגרם ומרגישה "נקייה" עכשיו כשאין את ההתעסקות הזאת כי שמתי לב שזה זולל לי המון שעות ביום במקום לעשות דברים חיוניים. הדבר היחיד הוא שחודש וחצי לא צילמתי אותנו ואת הילדים והבטחתי לעצמי שאני חוזרת לצלם כי אני תמיד מתעדת הכל ואוהבת להכין אלבומים".


(אלבום פרטי)

"אמרתי לעצמי 'את מגיעה לחיפה ואת ממשיכה לאסוף את כל הזיכרונות'. מחר אנחנו עוברים, היום אנחנו עוד על ארגזים ומי שנכנס לבית בבאר שבע במקומנו הם אריאל ולי מאי הרוש. היה פה וייב טוב בבאר שבע למרות שההתחלה לא הייתה קלה לגיא, הכל קורה לטובה וכנראה שהגיעה העת לסיים את הפרק הזה ולהתחיל פרק חדש בחיים. אנחנו יוצאים מפה בלב שלם ולוקחים רק את הדברים הטובים. יש לי פה עוד חברות ואני משאירה מאחוריי רק את התקופה הטובה ומה שפחות טוב, צריך להבין שזה הכדורגל ואין מה לעשות. המקצוע הזה מורכב ומאד דינמי, בשבוע שעבר אם הייתי אומרת לך שאדבר איתך כשאנחנו במכבי חיפה, לא הייתי מאמינה. אני בכלל חיפשתי דירות בחולון ובתל אביב".

בדיוק לפני חודש עשתה משפחת חיימוב מעבר דירה מעומר, שם התגוררה בשנתיים האחרונות, לבאר שבע, אז כזכור סינדי יצאה להגנת בעלה בחשבון הפייסבוק ונגד השמועות והטענות שהוא ניהל משא ומתן עם מכבי חיפה: "חיפשתי מוביל למעבר מעומר לב"ש וכולם ניפחו את הסיפור וחשבו שחיפשתי מוביל לצפון, דבר שלא היה. כשאמרו לגיא שהוא נשאר בבאר שבע, פשוט רציתי לעזוב את עומר כי הייתי שם הרבה לבד והיה גל פריצות, וכבר רשמתי את הילדים למסגרות בבאר שבע. הקרובים אליי שולחים לי טוקבקים מדי פעם, ואני רואה שרושמים עליי דברים הזויים, שאני עושה כישופים ושאני אמא שלו וכדומה. אז נכון, בעלי שקט ואני מדברת ויכול להיות שזה לא תמיד מתאים, ואני אומרת נכון, אולי אני אסרטיבית ומתלהמת אבל אין לי מסכות ואני לא יודעת לעשות הצגות. אני מאמינה שאם אתה משדר טוב ליקום, אתה מקבל בחזרה".


(אלבום פרטי)

למרות התקופה המאתגרת שעברה על סינדי, גיא והילדים, הם חוזרים צפונה אחרי שנתיים בדרום ונשארים יחידה אחת מאוחדת. "כדורגל זה לא לנצח. גיא היום בן 32, יש לו עוד כמה שנים טובות לשחק במועדוני צמרת ואחרי זה אני אתמקם במרכז והוא יעשה קצת נסיעות. אני מאמינה שאסור להתפצל ואנחנו ממשיכים את המסע הזה כיחידה אחת ועוברים כל המשפחה לגור קרוב כדי שיהיה לו נוח בקבוצה החדשה. החודש האחרון התיש אותנו, חטפנו פטיש של חמישים קילו. היינו בחוסר ודאות, תלויים באוויר, וכל שעה את שומעת משהו אחר ואת צריכה תוך כדי לתת מעצמך לילדים שלך ולהעסיק אותם וזה חופש גדול. היה טירוף אחד גדול, אני התעסקתי בלחפש דירות וגיא היה פה הרבה לבד והוא היה צריך אותנו".

"אנחנו אוהבים שינויים במצבים שאתה מרגיש בהם תקוע, עדיף לחתוך, ומחר אנחנו כבר על המשאית. מצאנו בית מקסים ממש בסמוך לאצטדיון סמי עופר, שכונה חדשה והיה לי חשוב לרשום את הילדים למסגרות. קיבלתי מהמועדון יחס מדהים, הם עזרו לי עם כל הפרוצדורה והכל מאד מסודר שם. תוך יום מצאנו את בית שיש בו נוף לים ובשבילי זה המון כי התגעגעתי לים. אני מקווה שגיא יכניס רוח חיובית לקבוצה ושהם יתרוממו ואני מאמינה באנרגיות. יש לו את היכולות להביא משהו אחר במי שהוא גם מבחינת יכולות וגם מבחינת אישיות. אני חושבת שעשינו את ההחלטה והבחירה הכי טובה בשבילנו".


(אלבום פרטי)

אחרי קבלת הפנים המקורית של המועדון החיפאי לרגל חתימתו של השוער החדש, סינדי מגיבה על הוידאו של בעלה רוקד את אתגר ה"קיקי": "התרגשתי בשביל גיא בטירוף. הם יצאו עם הרכב החוצה לחנייה ואני חיכיתי בתוך האצטדיון משהו כמו 40 דקות. חשבתי שהוא עושה תמונות ואחרי שראיתי את הריקוד הייתי בהלם! התרגשתי ממש וזאת דרך מאד מקורית. זה כל כך ריגש אותי, שהווידאו הזה החזיר אותי לנקודה מסוימת".

"ביום שבאר שבע נחתה ממחנה האימונים אני הייתי אמורה לטוס לאיטליה בטיסה שהזמנתי עוד שבוע מראש עם המשפחה, לפני כל מה שהיה. אחרי מה שקרה אמרתי לגיא שאבטל, כי לא רציתי להשאיר אותו ככה. גיא אמר לי 'אל תעזי'. מגיע היום ואני מגיעה לשדה לטיסה, גיא מגיע מולי אחרי הביקורת דרכונים, עמדתי והוא התקרב. זאת תמונה שעד היום לא יוצאת לי מהראש. גיא היה שבור ומרוסק, עמד לבד, הסיטואציה לא הייתה נעימה וזה היה מביך בטירוף. אמרתי לו להתראות מלמעלה וזה היה בלב כבד. שלשום, כשראיתי אותו רוקד ומחייך, זה החזיר אותי לנקודה הזאת שאמרתי: אלוהים, הכדורגל  והחיים בכלל זה רכבת הרים, ובשבילי הריקוד שלו וכל הקבלת פנים, לא בגלל שזה בעלי – פשוט מגיע לו".


(אלבום פרטי)

"קבלת הפנים הזאת היתה בשבילי סגירת מעגל. מגיע לגיא בזכות ולא בחסד, כי זה בנאדם שעשה פה איזה משהו, השאיר חותם והוא מלא באמונה ואופי ועובד קשה מאד ואני לא הצלחתי לעצום את העיניים בלילה. הסוכן שלנו גלעד כל הזמן אמר לי: 'את לא מבינה שאת צריכה לסגור את הפה שלך לפעמים, אבל אין עוד אישה שאוהבת את בעלה כמו שאת אוהבת את גיא'. אנחנו נפשות תאומות, אם משהו קורה לו אני חצי בנאדם. גם גיא התרגש, אבל אני חושבת שאני יותר".

בזמן שהזוג חיימוב חושב על איזה מספר יקבל גיא במקום ה-55 שהיה על גבו בימיו בדרום ותפוס ע"י עומרי גלזר, סינדי מפנטזת על חופשה ביערות הכרמל: "גיא אמר לי שלא יצא לנו להגיע ליערות הכרמל – אם אנחנו לא מגיעים לשם עכשיו כשאנחנו נגור קרוב, נגמר הסיפור. ביום הראשון שיהיה לנו יום חופש נגיע לשם, חייבים קצת חופש".


(אלבום פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי