הפועל תל אביב עלתה הערב (רביעי) לחצי גמר גביע הטוטו אחרי שהביסה 0:3 את מ.ס. אשדוד במשחק חד צדדי לחלוטין באצטדיון הי"א במסגרת המחזור הרביעי והאחרון בגביע הטוטו. האדומים של קובי רפואה עשויים לפגוש בשלב הבא את מכבי תל אביב לדרבי עירוני לראשונה מאז חזרו לליגת העל.
הפועל תל אביב, כאמור, שלטה במשחק מהרגע הראשון וכבר בדקה ה-15 רועי זיקרי כדרר באגף שמאל והגביע כדור נהדר לרחבה. ניר לקס, שרשם משחק נהדר, היה במקום כדי לבעוט אותו מהאוויר לרשת של יואב ג'ראפי כדי לקבוע 0:1. האורחים המשיכו ללחוץ ולתקוף ובדקה ה-37 הכפילו את היתרון כשאחמד עאבד השתלט על כדור ליד הרחבה, פרץ משמאל וניסה למסור כדור רוחב שפגע בהגנה. הכדור חזר לחלוץ, שנעץ אותו ברשת וקבע 0:2.
המומנטום נמשך גם במחצית השנייה ובדקה ה-52 כדור עומק נהדר של לקס חלף על פני חצי מגרש והגיע לעומר דמארי, שהזכיר את הימים היפים כשעקף בקלילות את ג'ראפי וגלגל את הכדור לשער בדרך ל-0:3. שער שני העונה לקפטן האדום, שמקווה לחזור סוף סוף לכושר.

האדומים כאמור ישחקו בסוף השבוע הבא בחצי גמר גביע הטוטו, ועשויים לפגוש את היריבה העירונית מכבי תל אביב אם מכבי נתניה לא תנצח את בני סכנין ביום ראשון. במקרה של ניצחון של החבורה של סלובודאן דראפיץ', היא תהיה בשיוויון של 10 נקודות עם האדומים והיא תהיה זו שתפגוש את סגנית האלופה. מ.ס. אשדוד לעומת זאת, תמשיך למשחקי הדירוג.
הרכבים

מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, יצחק אספה, בנאל אדרי, עמית ביטון, קרלו ברוצ'יץ', יובל יעקובוביץ', בנצי מושל, דן ביטון, לאונרדו אווסו, פיליפ קנזביץ', דין דוד.
הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, רז שלמה, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס (רז כהן 46), אמיר עגייב, אחמד עאבד, רועי זיקרי, עומר דמארי.
מהלך המשחק
דקה 13: עאבד בעט כדור מחוץ לרחבה, ג'ראפי הדף נהדר לקרן.
דקה 15, 0:1 להפועל תל אביב! זיקרי כדרר באגף שמאל והגביה כדור נהדר לרחבה, ולקס בעט אותו מהאוויר לרשת של ג'ראפי.
דקה 25: לקס בעט כדור מקצה הרחבה שפגע בשחקן הגנה וכמעט הטעה את ג'ראפי, אך השוער הדף ברגע האחרון.
דקה 27: ביטון שלח כדור עומק לדוד, שמזווית קשה משמאל בעט לקורה והחוצה.
דקה 37, 0:2 להפועל תל אביב! עאבד השתלט על כדור ליד הרחבה, פרץ משמאל וניסה לשלוח מסירת רוחב, הכדור פגע בהגנת אשדוד וחזר לחלוץ, שנעץ אותו ברשת.
דקה 52, 0:3 להפועל תל אביב! לקס שלח כדור עומק נהדר מחצי מגרש לעבר דמארי, שעבר בקלות את ג'ראפי וגלגל לשער את השלישי של האורחים.