אז'ובל לא יגיע למכבי חיפה, שדרסה את טבריה 0:4

בן אז'ובל
בן אז'ובל | אריאל שלום

אלאך החליט לוותר על חלוץ עכו ויתן את המפתחות לשון וויסמן שישמש כמחליף של קראמר, בקבוצה ינסו לצרף את עידן ורד עד סוף השבוע אך סקפטים לגבי צירופו. החבורה של רוטן הביסה את היריבה מליגה א'

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה והצוות המקצועי והניהולי ערכו אתמול (רביעי) סיור בבסיס רמת דוד בצפון הארץ והיום חזרה הקבוצה לאימונה והביסה את עירוני טבריה מליגה א' 0:4 במשחק הכנה. הירוקים עלו בהרכב משני שכלל שחקנים שלא שותפו בניצחון מול הפועל חדרה לפני יומיים. עמית זנטי (צמד), טימוטי מוזי ועופרי ארד כבשו לזכות הקבוצה של פרד רטן. קאיו, שעתידו עדיין לא ברור, שיחק 75 דקות ובין הקורות עמד השוער הרביעי גיל אופק.

בימים הקרובים צפוי המנהל הטכני מו אלאך לקבוע מי מבין השוערים יעזוב ובשלב זה נראה כי דווקא אוהד לויטה שמסיים חוזה בסיום העונה יתיר את חוזהו כבר עכשיו ויעבור לקבוצה אחרת. עמדה נוספת שמטרידה את הצוות המקצועי היא עמדת המגן השמאלי כאשר במועדון רוצים להתחזק במגן נוסף. כפי שפרסמנו, המועמד העיקרי של הירוקים לעמדה זו היה טאלב טוואטחה אבל האחרון אינו מוכן להתפשר בשכרו שעומד על כ-600 אלף יורו. בחיפה סיפרו כי העובדה שהוא מסיים חוזה בעונה הבאה תביא לכך שהדבר יהפוך לרלוונטי בקיץ הבא. מועמד נוסף הוא אופיר דוידזאדה אך גם מועמדותו בספק כי קבוצתו הבלגית של דוידזאדה טרם קיבלה החלטה לגביו.

בקבוצה ממשיכים לעקוב אחר המצב בבית"ר ירושלים והמשא ומתן שמתנהל לרכישת המועדון ומבינים כי במידה ויגיע רוכש חדש, עידן ורד ככל הנראה לא ישוחרר. בכל מקרה, הירוקים ינסו לעשות ניסיון אחרון לצרף את הקשר עד סוף השבוע כשבמקביל אלאך כבר בוחן אופציות נוספות. חלוץ הפועל עכו, בן אז'ובל, שהיה מועמד להצטרף לקבוצה ירד בשלב זה מהפרק. הירוקים התרשמו מההופעה של שון וייסמן ונראה כי האחרון יהיה מחליפו של מיכיל קראמר ולא יצורף חלוץ נוסף.


ורד. ניסיון נוסף לצרף אותו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי