בכר: וואקמה חלק מהקבוצה, כרגע הוא אמור להישאר איתנו

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע התייחס לאפשרות שהכוכב יעזוב לטורקיה אחרי ה-2:2 מול אפואל ניקוסיה: "לא יודע שום דבר" . על המשחק: "התוצאה לא מספיק טובה". שיר צדק אופטימי: "אני מאמין שנעבור". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע סיימה הערב (חמישי) ב-2:2 מול אפואל ניקוסיה במוקדמות הליגה האירופית. הקפריסאים עלו ליתרון מפנדל של נונו מוראיס (12) וכעבור רבע שעה גיז'רמה דלאטורה הכפיל במספרת אדירה. לקראת סוף המחצית הראשונה ג'ון אוגו צימק (42) ואת השער האחרון במשחק כבש הניגרי השני של האלופה טוני וואקמה (70).


דלאטורה גם הורחק (80) בעקבות תקרית עם לואי טאהא ולא ישחק בגומלין שייערך ביום חמישי הבא בניקוסיה. כעת, אלופת ישאל תהיה חייבת לנצח את משחק החוץ בניקוסיה או לסיים בתיקו של שני שערים ומעלה כדי להעפיל לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.



ברק בכר סיכם: "ברור שהתוצאה לא מספיק טובה אבל אני מרוצה מכך שהצלחנו להשוות, וזה מה שצריך לקחת למשחק הבא. בכל מקרה היינו צריכים לעשות שם תוצאה טובה ונכון שצריך להתכונן אחרת ולתקוף יותר, אבל אני בהחלט מאמין שנוכל לעשות את זה. היה חשוב לנו לא להישבר כמו מול דינמו. בסוף כמעט ניצחנו. עשינו מחצית שנייה טובה למרות שהיינו חשופים. עשינו דברים טובים ואנחנו צריכים ללמוד איך לשפר את משחק ההגנה".




"ברור שהתוצאה לא מספיק טובה". שחקני באר שבע מאוכזבים בסיום (דני מרון)
 
 

הירי מעזה ןהמצב הביחוני: "אני חושב שעבר על כל המדינה שלנו יום לא פשוט ולא צריך לתרץ את זה במשחק. הקהל דחף אותנו ואני מקווה שהצלחנו לשמח את תושבי הדרום".


על טוני וואקמה, שמבוקש בטורקיה ועשוי לעזוב את המועדון: "הוא חלק מהפועל באר שבע וכרגע הוא אמור להישאר איתנו. אני לא יודע שום דבר מעבר לזה".


שיר צדק אמר בסיום: "לא רצינו להתחיל את המשחק בפיגור. בכל זאת זה מפגש כפול, והפועל באר שבע בטרנר זה משהו מיוחד. אנחנו צריכים עכשיו לעשות את העבודה שם. אנחנו מקבלים ביקורת אבל אנחנו יודעים שבאר שבע זו קבוצה אחת וזה לא רק ההגנה ונראה מה לעשות כדי להשתפר כי זה סוד ההצלחה. אני מרגיש טוב טוב יותר בכל משחק ואני מקווה להמשיך להתקדם. מאמין שנעבור לשלב הבא".

 


"וואקמה אמור להישאר". ברק בכר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי