שרצקי לספורט1: "לא נראה לי שב"ש תשלם על האסלביינק"

אורן ביטון עם נייג'ל האסלביינק
אורן ביטון עם נייג'ל האסלביינק | ערן לוף

בעלי קריית שמונה אישר את מועמדותו של ההולנדי לאלופה, אך הוא דורש עבורו כשלושה מיליון יורו: "לא אסכים לשום טרייד, אם ישלמו לי את מה שאני רוצה אז כנראה שאסים למכור". עמוס יחליף את זועבי הפצוע מול חדרה

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה שנוצחה בכל שלושת משחקיה עד כה, תשחק מחר (שבת) נגד הפועל חדרה במשחק חסר משמעות מבחינת השתיים במסגרת שלב הבתים בגביע הטוטו.

המאמן חיים סילבס, שוב יחסר את צמד המגנים, יובל שפונגין ואורי מגבו, שטרם החלימו מפציעותיהם. גם השוער מהדי זועבי אינו כשיר ולכן גד עמוס יפתח במקומו בשער. הבלם הספרדי, חורחה מורסיו שחתם אמש לשנתיים בקבוצה, ערך הבוקר אימון בכורה קל, אך הוא לא בכושר משחק ולא ייכלל בסגל.

שיחת היום במועדון הייתה שוב סביב אפשרות מכירתו של החלוץ נייג'ל האסלביינק להפועל באר שבע, שמשוועת למצוא תחליף לטוני וואקמה שצפוי לעזוב לטרבזונספור הטורקית, שם ישהה לצורך התרשמות בסוף השבוע. תג המחיר אותו דורש הבעלים איזי שרצקי עבור החלוץ המצטיין שלו נע סביב השלושה מיליון יורו.

"אני ואלונה מדברים כל הזמן, היא יודעת מה המחיר של נייג'ל, אבל אני לא מאמין שהיא תסכים לשלם אותו", אמר שרצקי בשיחה עם ספורט1. "אני גם לא מתכוון להסכים לשום טרייד כי הסגל שלנו מלא בשחקנים. אם ישלמו לי את מה שאני רוצה, כנראה שאסכים למכור, אבל לא נראה לי שבאר שבע תשלם את הסכומים האלה. אשמח מאוד שנייג'ל ישאר אצלנו. תהיה לנו העונה קבוצה טובה מאוד", הוסיף הבעלים.


האסלביינק. יהיה קשה לשחררו מק"ש (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: גד עמוס, מרכוס דיניז, איאד אבו עביד, עידן נחמיאס, חגי גולדנברג, אפונסו טאיירה, סמואל בראון, עומר לקאו, לוי גארסיה, נייג'ל האסלביינק, שמעון אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי