אבוקסיס: אם טל בן חיים יגיע מחר אז יגיע, אם לא – נסתדר

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אריאל שלום

מאמן בני יהודה דיבר על האפשרות שהבלם הוותיק יצטרף אחרי ה-3:3 מול אשדוד והתייחס ליכולת של זובאס: "הוא בתקופה פחות טובה". צ'יבוטה: "אני שמח כאן ומרגיש כאילו גדלתי במועדון"

(גודל טקסט)

העונה בקושי התחילה, ובני יהודה כב מתמודדת על תואר הקבוצה הלא יציבה בארץ. בארבעה מחזורים בגביע הטוטו רשמו הזהובים תבוסה להפועל תל אביב, קאמבק גדול מול הפועל רעננה, תיקו משמים עם מכבי פתח תקווה והערב (שבת) 3:3 נגד מ.ס אשדוד.

בני יהודה יכולה להיות מאוכזבת, לאחר שכבר הובילה 1:3, ואף אחד לא יכול להיות יותר מאוכזב מיוסי אבוקסיס. מאמן בני יהודה אמר לאחר המשחק: "זה באמת משחק שכולו אכזבה. כשאתה מוביל 3:1 אתה רואה את המשחק בידיים שלך, ואתה רק אומר לעצמך 'לא לעשות שטויות', וזה מה שקרה. וחבל כי הרגשנו יותר מדי טוב. איבדנו ריכוז ושילמנו. כמו נגד הפועל תל אביב, היו לנו טעויות שאסור לנו לעשות".

על השוער זובאס: "לזובאס היה קצת חוסר ריכוז, יש לו תקופה פחות טובה ואני מקווה שהיא תעבור כי אנחנו צריכים אותו איתנו. אנחנו לא מאמנים רק של תקופות טובות, אנחנו צריכים להיות איתו".


"משחק שכולו אכזבה" (עדי אבישי)

על התוספת להגנה טל בן חיים, שעשוי לחתום במועדון: "נחכה עד מחר. אם טל בן חיים יגיע מחר יגיע, אם לא, נמשיך קדימה".

מי שמסתמן כאחד המנהיגים של הקבוצה בעונה הקרובה הוא מאוויס צ'יבוטה, שאמר: "אני לא מרגיש הפתעה, זה כבר משחק שלישי שלי בקבוצה, אני שמח להיות במקום הזה. זה כאילו גדלתי פה. מה בני יהודה צריכה לעשות בהמשך? זה לא בא ממני, אלה דברים שצריך לשאול את יוסי ואת ההנהלה. עוד שבועיים נתחיל את הליגה ואז נוכל ליישם את המטרות שלנו".

מאמן מ.ס אשדוד בלגויה מילבסקי היה פחות מאוכזב, למרות שזהו המשחק הרביעי של קבוצתו ללא ניצחון: "אני לא חושב שהחצי השני היה יותר טוב מהחצי הראשון, שיחקנו טוב בחצי הראשון והבקענו שער. זה הזמן לשחקנים לתת 100% מעצמם. נמשיך להתכונן לליגה שתתחיל בעוד שבועיים, אני מקווה שנגיע לשם יותר במצב יותר טוב".

בינתיים, עירוני קריית שמונה השיגה ניצחון ראשון העונה עם 0:2 על הפועל חדרה. כוכב הניצחון היה נייג'ל האסלביינק, שכבש ובישל למוחמד שכר כשברקע השמועות על מעברו להפועל באר שבע. הוא אמר על עתידו: "אני לא אומר שזה המשחק האחרון שלי עם קריית שמונה, כרגע אני פה ואני הולך לשחק עם הקבוצה הזאת. אם תהיה הצעה טובה אחשוב על זה, אבל כ עוד אני פה אתן מאה אחוז בשביל המועדון".


שמח להיות בבני יהודה. צ'יבוטה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי