מכבי חיפה תוותר על לויטה. "גלזר עוד יהיה שוער ראשון"

עומרי גלזר
עומרי גלזר | דני מרון

בצוות המקצועי של הירוקים קיבלו החלטה לגבי עמדת השוער ולויטה עשוי לעבור לקריית שמונה. אלאך ינחת בישראל ויודיע על דילול הסגל. במועדון ממתינים להתפתחויות בגזרת קלאוס. ריינן יחזור לאימונים

(גודל טקסט)

לאחר חופשה שקיבלו שחקני מכבי בסוף השבוע, הם יחזרו הבוקר (ראשון) לאימונים ואף יערכו שניים ביום. במועדון ממתינים למשחק הערב בין מכבי נתניה לבני סכנין, כשבמידה שהיהלומים לא ינצחו, יעלו הירוקים לחצי גמר גביע הטוטו, לדרבי עירוני ראשון מול הפועל חיפה.

בינתיים, במכבי חיפה לא שוכחים גם מחשיבות המחזור הראשון בליגת העל ומאמינים שיגיעו מוכנים לקראתו. הצוות המקצועי החליט כי אוהד לויטה יהיה זה שיעזוב את הקבוצה, זאת מכיוון שהחוזה שלו יסתיים בסוף העונה. לויטה מבוקש בהפועל קריית שמונה ועשוי לעזוב בימים הקרובים. במקביל, ישנו רצון במועדון להשאיר את עומרי גלזר שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. גלזר עצמו אומנם הבהיר בעבר כי ברצונו להישאר כשוער ראשון, אבל בסיטואציה שנותרה ככל הנראה ישמש העונה כמחליפו של גיא חיימוב. בכל מקרה, במועדון הירוק הבהירו הבוקר כי עדיין מאמינים שגלזר הוא שוער העתיד שלהם: "אנחנו לא מוותרים על גלזר. הוא עוד יהיה שוער ראשון ואם יוכיח את עצמו, זה יכול לקרות גם העונה".

בנוסף, בצוות המקצועי יקבלו החלטה לגבי דילול הסגל. המנהל הטכני מו אלאך, שהיה בחופשה פרטית בסוף השבוע, יחזור מחר ויודיע על ההחלטה לשחקנים. בין השאר מדובר ביהב גורפינקל, יונתן לוי וים כהן. הירוקים מחכים גם להתפתחויות מצדו של החלוץ סטפנוס אתנסיאדיס. במועדון חשבו כבר לפני שבועיים שהיווני יעזוב לקבוצה הרוסית ארסנל טולה, אבל בינתיים הוא דורש פיצוי גבוה ב-20 אחוזים ממה שמכבי חיפה מוכנה לשלם לו. הבלם ההולנדי אטיין ריינן, שנפצע באחד האימונים בשבוע שעבר ולא התאמן, צפוי לעבור בדיקה נוספת ובמידה שיימצא כשיר יחזור לאימונים.


גלזר. מכבי חיפה עדיין מאמינה בו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי